Hvordan føler du deg?

småtrollene

Elsker forumet
Ja som gravid :D
Føler du deg fin og sexy? Føler du deg stor og fæl? ;)
Alle opplever jo sv.skapet forskjellig, og at kroppen forandrer seg..

Jeg føler meg "trasig" og lubben :D Men vet at jeg får slike tanker om meg selv i hvert sv.skap.
Hjelper heller ikke at jeg skulle ha vært til frisøren å farget etterveksten min, skulle også ønske at jeg kunne gå i slike fine klær som f.eks kjendiser gjør når dem er gravide :)

Jeg føler meg stor og fæl :( Synes at magen min er mer feit enn gravid.
Sliter med å få på meg klæra som jeg har, så er snart på tide med noen større for jeg kan ikke bare gå rundt i joggebuksene mine lengre.
Gleder meg til jeg ser gravid ut og kjenner liv :)

Har veldig blandede følelser denne gangen. Noen ganger føler jeg meg fin å passe stor i forhold til ukene. Mens andre dager føler jeg meg som en stor hval...
Idag er en av hval dagene...

Jeg føler meg stor og fæl :( Synes at magen min er mer feit enn gravid.
Sliter med å få på meg klæra som jeg har, så er snart på tide med noen større for jeg kan ikke bare gå rundt i joggebuksene mine lengre.
Gleder meg til jeg ser gravid ut og kjenner liv :)

Skjønner hva du mener! Har kjøpt meg to gravidbukser som jeg bruker, men sliter jeg med å finne noen finr overdeler, ønsker jo å se fin ut.. De to andre sv.skapene mine gikk jeg bare i joggeklær, men da var jeg deprimert vil jeg si! Alt med kroppen var bare æsj..

Og av en eller annen grunn så føler jeg at håret mitt er konstant skittent og "tungt", mister liksom glansen.. Men er det ikke slik at hormonene styrer inn på håret også?

Føler meg helt jævlig. Feit, oppblåst, kvalm, og kaster ofte opp, i tillegg til null energi og lite søvn. Så føler at jeg ser ut som jeg føler meg. Langt i fra no glansbilde..... Lenge leve god selvtillit!

Jeg føler meg faktisk ganske ok :) Har litt mer kvapsete mage en gravid foreløpig men trives bedre nå en 1.gang jeg var gravid. Har kjøpt maxi kjoler, lave sko, gravid- jeans, lange topper til å ha under vide gensre og gravidtopper. Gleder meg til sommeren når jeg kan gå mer i kjoler! Huden har sett sine bedre dager men steller så godt jeg kan med den og bruker selvbruning.

Jeg er i superform! Har sluppet unna alle disse plagene flere sliter med, så jeg har vært veeeldig heldig :) jeg gledet meg til magen begynte å synes, og nå som den begynner så smått, så liker jeg det ikke likevel!! ser bare nokså lubben ut bare :P men blir nok bedre når magen kommer ordentlig :)

Føler meg feit til tross for at folk ser det er en gravidmage... Håper set snart går over... Gubbeluren sier jeg er akkurat passe og digger magen min ;)

Forandrer seg ifra dag til dag egentlig, noen dager føler jeg meg fin mens andre dager så føler jeg meg som en stor hval...ingen av buksene mine passer lengre, så her brukes det mammaklær for fullt...hadde bare håpet at jeg kunne finne noen fine topper :-)

Og av en eller annen grunn så føler jeg at håret mitt er konstant skittent og "tungt", mister liksom glansen.. Men er det ikke slik at hormonene styrer inn på håret også?
Hormonene kan la det gå ut over håret ja, hadde det sånn i starten, men det ble bedre etterhvert :-)

Sånn utseendemessi føler jeg meg faktisk veldig bra :) synest selv at jeg kler å være gravid( er undervektig til vanli) så liker godt at jeg får litt mer kjøtt på bena :)

Føler meg ganske som vanlig egentlig. Har jo ikke noen plager som påvirker humøret så hjelper sikkert det :). Har begynt å fått mage nå sånn at jeg ikke bare ser chubby ut. Selv om fremmede kanskje ikke ser det helt enda :p.

Jeg føler meg også ok....litt vondter her og der, men stort sett føler jeg meg ok. Koselig med babymage igjen!

Tenker ikke på at jeg ser større ut. Men enig med den over, håret har 'dødd'! Det er helt trist. Og ikke har jeg 'gravidglød' i huden heller, bare kviser. Har så lyst på vårklær, lyst til å pynte meg, men det ser ikke fint ut.. :/

Og så er jg så hormonell!! Blitt det de siste tre-fire dagene.. Sur som en sitron og tar til tårene hvis noen sier 'hvordan er formen da?' Hahaha :p oh herlige svangerskap!! Flott det er noe fantastisk som venter i den andre enden :D

Jeg føler meg egentlig ganske fin :)
Jeg har en bukse som fortsatt passer, må bare åpne knappen litt i ny og ne, ellers fungerer den ganske fint. Også har jeg en vanlig tights og en gravidtights som jeg bytter på med. Mitt problem er topper... Jeg bestemte meg for å slutte med tights for noen år siden (innså at jeg var for feit) så nå har jeg også lite topper som passer til å ha over tights. Hjelper ikke at klesbudsjettet mitt har gått til å betale lappen de siste månedene- så det blir lite shopping om dagen :/ Men det går i kjoler :)

Åh håret kan jeg kjenne meg igjen i! Heldigvis har jeg en venninne som er frisør så jeg fikk ny farge og klipp rett før påske, så jeg føler meg litt fresh! Desverre "visner" det dagen etter at det er nyvasket... Jeg som er vant med å vaske håret hver 2. eller 3. dag- innser at jeg må nå vaske det hver dag. I tillegg er jo klippen blitt såpass kort at det ser rart ut i hestehale enn så lenge... Men, jeg klager så absolutt ikke!

I dag var det faktisk en pappa på avdelingen min (jeg jobber i barnehage) som spurte en kollega om jeg var gravid...hihi...har holdt det litt hemmelig for foreldrene enn så lenge, men nå blir det vanskeligere å skjule :)

Back
Topp