Hvordan føler du deg i dag?:)

Tett i nesen!!
Kvalmen blir verre for hver dag :/
Feel like crap
Kvalm og skikkelig uggen. Ser herjet ut 11+0 i dag så på vei inn i uke 12.
Så meg i speilet i morges og drømte om den "fine og glødende huden" det snakkes om. Men ser ikke ut, mange små kviser og et rødflammet eksem/utslett ned fra begge kinnbein og som møtes på haken.
Sliten i kroppen. Var å shoppa litt gravidklær, men sliter virkelig med kondisen! Puster og peser meg gjennom butikken.
Nå ligger jeg på sofaen utslitt, kjempetrøtt og kvalm..

Men jeg har ikke hatt så mye murringer i dag, det bekymrer meg litt

God bedring! Jeg leste at det ikke nødvendigvis at kondisen er dårligere når vi er gravide, men vi blir mer kortpusta og fortere sliten av forskjellige "gravidgrunner" :) Murringer varierer nok i rykk og napp i graviditeten. Snart kan imidlertid de aller fleste her inne begynne å slappe litt mer av. Uke 12 er snart en saga blott, og I andre trimester opplever de fleste å være i bedre form igjen. Jeg er 13+2 i dag, og kjenner at formen er stigende og at jeg slapper av ift risiko for abort. God helg til deg! :)
 
God bedring! Jeg leste at det ikke nødvendigvis at kondisen er dårligere når vi er gravide, men vi blir mer kortpusta og fortere sliten av forskjellige "gravidgrunner" :) Murringer varierer nok i rykk og napp i graviditeten. Snart kan imidlertid de aller fleste her inne begynne å slappe litt mer av. Uke 12 er snart en saga blott, og I andre trimester opplever de fleste å være i bedre form igjen. Jeg er 13+2 i dag, og kjenner at formen er stigende og at jeg slapper av ift risiko for abort. God helg til deg! :)
Takk for oppmuntrende svar :) det var en trøst å lese at det ikke var kondisen min, haha:) jeg håper at "kortpusten" blir bedre snart, når jeg tipper uke 12:) jeg tenkte også på at symptomene kanskje begynner å dabbe litt av nå, men i kveld kom det murringer igjen:)
Godt å høre at du slapper litt mer av, og at formen begynner å bli bedre:)
God helg til deg også:)
 
Jeg er såå trett! Har sovet lenge i natt og nå er jeg fristet til å ligge på sofaen igjen... *snooork*
 
Var så heldig å få kvalmefri noen dager i starten av uka, men det kom fort tilbake igjen :-( Ligger nå utslått på sofaen, er halvkvalm og har hodepine.. Har sååå lyst på paracet!
Vurderer å lokke med meg kjæresten ut i sola en tur i løpet av dagen, kanskje det hjelper litt på formen? :)
 
Jeg er 11+6 i dag, og føler meg egentlig veldig heldig med tanke på hvordan formen har vært og er. Hadde en periode på ca 2 uker der jeg var småkvalm, men dette gav seg da jeg bikket uke 10. Nå kjenner jeg at jeg har mer energi enn tidligere! :D Har vært på en 4 timers (!) fjelltur i dag, og det gikk overraskende fint! Selv om jeg kjenner meg igjen i dette med kortpustethet... Krysser fingrene for at dere som er dårlige får det bedre og lettere snart! Ikke kjekt å føle seg småsyk og redusert...
 
pluttselig er kvalmen og svimmelheten tilbake igjen :eek: ellers bare litt sliten og trøtt, men håper jeg klarer å vaske huset etter jobb,det trengs virkelig!
 
Skikkelig uggen i kroppen:(
Skal bli deilig når samboer starter permisjonen sin på onsdag:)
 
pluttselig er kvalmen og svimmelheten tilbake igjen :eek: ellers bare litt sliten og trøtt, men håper jeg klarer å vaske huset etter jobb,det trengs virkelig!
Blitt skikkelig svimmel igjen her i dag og. Sjekket blodtrykket og det har visst sunket en del igjen :(
 
Her er formen på bunn idag. Trodde jo kvalme og oppkast skulle gi seg etter uke 12, men der tok jeg feil... Er nå 14+3 og begynner å bli lei. Men heldigvis er ikke alle dager som denne :)
 
Så kjedelig!! jeg var sikker på at de bedre tidene var kommet :p
Har egentlig bare.lurt på når det kommer tilbake jeg, og nøte dagene uten svimmelhet. Sist ga det seg aldri, så deilig nå med noen gode dager. Håper det fortsetter slik:)
 
Jeg er så dum at jeg blir bekymret når graviditetstegn nå avtar.
Puppene er normale igjen. Ikke store med ømme brystvorter. (Et av mine første tegn)
Jeg har ingen murringer eller ubehag i magen som jeg hadde de første 6-7 ukene. Jeg er ikke lenger konstant sliten og søvnig. Har også vært plaget med vond rygg men det har gitt seg den siste uken. Trodde før jeg testet positivt at jeg hadde et kjikk i ryggen men det var det altså ikke.
Men jeg har: En forferdelig vond smak i munnen konstant. Er skikkelig kvalm og uggen. Kastet opp daglig. Treg mage, x antall hyppige tissepauser. Følelsen av å være oppblåst og at alt strammer over magen er der konstant.

Søsteren min sa i dag: Hva enn du måtte tro så skal ikke et svangerskap være en konstant lidelse. Da hadde det blitt født få barn i verden. He he
 
Har egentlig bare.lurt på når det kommer tilbake jeg, og nøte dagene uten svimmelhet. Sist ga det seg aldri, så deilig nå med noen gode dager. Håper det fortsetter slik:)
Ga det seg aldri? huff, håper det blir bedre denne gang. jeg var veldig plaget med svimmelhet de første 5 ukene, men nå har det blitt bedre. håper det fortsetter den veien :)
 
Ga det seg aldri? huff, håper det blir bedre denne gang. jeg var veldig plaget med svimmelhet de første 5 ukene, men nå har det blitt bedre. håper det fortsetter den veien :)
Var bedre de to siste ukene av svangerskapet, og etter fødsel hadde jeg mer energi enn jeg noen gang har hatt :)

Håper det fortsetter å holde seg. Drikk mye vann;)
 
Jeg er 12+0 i dag og burde vært i lykkerus! Men isteden er jeg utrolig deprimert, gråter av absolutt alt og vil bare ligge i sengen:(
 
Elendig i dag :( Den enorme bjørkepollenspredninga har forverra astmaen og allergien min og gitt meg luftveisinfeksjon i tillegg til utmattelsen og svimmelheten fra før av. Drittlei av å ligge på sofaen, legen insisterte på 100% sykmelding i minst 1 uke til. Føler jeg snart sliter ut sofaputene. Glad jeg har ultralyd til uka å se fram til, eller så hadde jeg gravd meg ned under dyna tror jeg :p
 
Back
Topp