Hvordan føler du deg i dag?:)

Føler meg bra idag, og det er såå godt! I går var en dårlig dag, supertrøtt, dårlig humør og kvalme fra h*******..kastet opp på kvelden for første gang dette svangerskapet. Og det var helt greit, for da var jeg ikke kvalm de neste 10 min :'-) Så en fin dag idag passer utmerket!
 
Etter å gitt alt på jobben i dag så føler jeg meg elendig. Var helt ødelagt når jeg kom hjem.

Så i kveld er jeg sliten og trøtt. Skal legge meg snart.
 
Vært i veldig god form i dag. Har vært kvalm hver dag siste ukene, men i dag har det vært bra nesten hele dagen. Har vært på en liten topptur og nytt finværet. Herlig med noen dager når kroppen spiller på lag :D
 
Jeg føler meg tjukk. Har ikke vært kvalm en dag, men er derimot konstant sulten. I dag skulle jeg pynte meg for å dra på middagsbesøk, men fikk ikke på meg noen av skjortene mine :-/ Uff. Jeg lurer på hvordan dette skal gå hvis ikke det enorme behovet for mat og godteri snart gir seg
 
Kvaaalm! drikker masse vann, men det hjelper ikke :(
Så er jeg utrolig trøtt.. bli en lang dag på jobben
 
Mye bedre i går og i dag. Er godt ut i uke 10, så håper jeg ser enden på kvalmen nå. Har fått baka brød og laget granola, så det betyr vel at matlysten kommer seg :) Satser på jobb fra mandag.
 
Er sååå trøtt i dag:eek:
Skjedd noe hver dag i en uke nå, og blir så sliten av det:p
 
Jeg er i så sinnsykt dårlig form at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg!! Blir bare verre og verre... Kunne liggi rett ut hele dagen hvis det ikke hadde vært for at jeg må opp... Baaaah. Håpet det letter snart..
 
Sinnsykt sliten!! 2 timer søvn i natt, kvalmen og ekkel i kroppen.
 
Kjennes ikke ut som at jeg er gravid lengre. Har plitselig litt lyst på kaffe igjen, og synes magen er flatere enn på lenge. Har fortsatt behov for å spise ofte (fort sulten) og er trøtt og irritabel. :( Hjelper ikke på humøret å bekymre meg for om det fortsatt er liv.
 
Ikke kvalm lengre! Hurra! Over 1 uke siden sist nå :D men fremdeles trøtt!! Og i tillegg har bekkenet begynt å krangle litt som det også gjorde sist gang :/
 
Føler meg i fin form. Kan ikke klage så mye over kvalmen egentlig, den er jo så og si borte! Forsvinner mer og mer hvertfall, og jeg er så glad for at den ikke har vært så ille denne gangen :D ❤️
 
Bedre enn i går! Jeg har sovet godt for en gang skyld, og jeg klarte å gå ut av sengen når jeg våkna, stor framgang:D
 
Er bedre idag enn i går men helt utrolig trøtt og takket nei til en ekstravakt i kveld. Igår var jeg helt ekstremt kvalm og kastet opp alt jeg spiste
 
Sliten i kroppen. Var å shoppa litt gravidklær, men sliter virkelig med kondisen! Puster og peser meg gjennom butikken.
Nå ligger jeg på sofaen utslitt, kjempetrøtt og kvalm..

Men jeg har ikke hatt så mye murringer i dag, det bekymrer meg litt
 
Feel like crap
Kvalm og skikkelig uggen. Ser herjet ut 11+0 i dag så på vei inn i uke 12.
Så meg i speilet i morges og drømte om den "fine og glødende huden" det snakkes om. Men ser ikke ut, mange små kviser og et rødflammet eksem/utslett ned fra begge kinnbein og som møtes på haken.
 
Føler meg bra i dag! Trøtt og litt hodepine, men kan ikke klage :)
 
Back
Topp