Hvordan føler du deg i dag?:)

Jeg er 12+0 i dag og burde vært i lykkerus! Men isteden er jeg utrolig deprimert, gråter av absolutt alt og vil bare ligge i sengen:(
Så leit at du føler det sånn :Heartred Har du noen du kan snakke med om det? En god venn, en ålreit fastlege, ei hyggelig jm?
 
Så leit at du føler det sånn :Heartred Har du noen du kan snakke med om det? En god venn, en ålreit fastlege, ei hyggelig jm?
Takk for omtanken<3 jeg snakket litt med sambo i går kveld, han er veldig god å snakke med. Det er bare veldig mye som skjer rundt meg nå, så jeg må nok bare ta tiden til hjelp.
Denne dagen føles litt bedre ut:)
 
Takk for omtanken<3 jeg snakket litt med sambo i går kveld, han er veldig god å snakke med. Det er bare veldig mye som skjer rundt meg nå, så jeg må nok bare ta tiden til hjelp.
Denne dagen føles litt bedre ut:)
Så bra du har en god samboer som tar vare på deg og at du føler deg litt bedre i dag :) Mye som skjer + masse gravidhormoner er ikke alltid en god kombinasjon :p
 
Så bra du har en god samboer som tar vare på deg og at du føler deg litt bedre i dag :) Mye som skjer + masse gravidhormoner er ikke alltid en god kombinasjon :p
Ja, jeg er heldig der<3
Hehe nei det kan du trygt si! Det er helt forferdelig til tider, alt for mye hormoner!:p
 
Jeg merker at de dagene jeg har lite å gjøre og henger hjemme føler jeg meg verre enn når jeg skal på jobb og har det litt travelt! Vel i dag er det søndag og vi har lite å gjøre så jeg henger på sofaen og gomler ritz... :(
 
Sliten i bekkenet i dag :/
 
Brukte opp all energien min i går, så i dag er det sofaen som gjelder:/
 
Helt crap! Har ligget på sofaen siden morgen, løpt på do for å kaste opp jevnlig og forsøkt å få ned noe fornuftig på eksamensoppgaven. Jeii! Gleder meg til kveld ! :)
 
Jeg har faktisk blitt i litt dårligere form nå enn jeg var før 12 uker. Kaster opp mer og er ganske svimmel. Men til tross for dette føler jeg meg temmelig bra fordi jeg fortsatt er i lykkerus over at vi endelig har en frisk liten rakker i magen:D
 
Brukte opp energien min i går jeg og, så i dag har jeg sovet en del.
Frøkna bestemte seg for å stå opp 0430, så deilig å kunne lenge seg litt igjen et par timer senere og samboer stod opp:)
 
Back
Topp