Hvordan føler du deg i dag?:)

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Etter å ha vasket huset og satt meg i sofaen, så føler jeg meg lat, kvalm, tørst, (drikker myye vann for tiden) og murringer i magen.
Ikke så alt for gale egentlig :p

Har du en bra dag?:)
 
Sliten i dag også. Men føler meg samtidig bra! Sliten fordi jeg har sovet så dårlig, er kjempeforkjøla og kvalm hele formiddagen.

Men har orket å ha med størstegutten på skoshopping, så fornøyd med dagen :)
 
Kjempe forskjøla og vondt nederst i magen når jeg hoster. Hadde feber i går men i dag føler jeg meg bedre på den fronten! :D så derfor er det en bra dag idag!
 
Føler meg stup trøtt! Helgevakt! Gleder meg til å innta sofaen i kveld :)
 
Dagen i dag starta ikke bra. Jeg var i så elendig humør og hadde bare negative tanker om det meste. Etter en prat med sambo ble humøret bedre. Er blitt litt forkjøla også så nå sitter jeg inntullet i pledd og hakker tenner.
Det blir likere etter hvert :)
 
føler meg helt ok egentlig,
bortsett fra å være super trøtt og sliten og litt stikkinger før i dag så kan jeg ikke klage så langt :)
 
Egentlig veldig bra:) vaska huset, gått tur i sola og føler meg faktisk ganske energisk og glad :D
 
Elendig! Starta dagen med å tvinge meg selv ut av senga. Forsøket på å ta multivitaminer ender med gråting og hysterisk anfall kjempe sur men må bare få de ned for skal på jobb. Jobber i en liten butikk og skal stå alene hele dagen. Drar på jobb rekker akkurat komme meg inn i butikken før eg spyr. Så i det eg skal åpne står kundene utenfor gitteret og kjefter for eg er så treige mens eg ligger på gulvet å prøver å spy ferdig og åpne. Resten av dagen har gått ok, men nå merker eg det bygger seg opp nye bølger. Bare 2,5 time igjen.
 
Føler meg skikkelig dritt i dag. Kvalm, vondt i hodet, trøtt, sliten og forkjøla. Har ei lita som bestemte seg for å starte dagen klokken 6 og har sovet bare ett par timer til sammen siden da, hun er sutrete og trøtt og mannen er borte helt til i kveld. Gleder meg til dagen er over
 
Uggen og utrolig trøtt.Har hatt ekstrem svangerskapskvalme (hyperemesis) i begge sv.skap, så er spent på hvordan de neste dagene/ukene utvikler seg. Første sv.skap lå jeg på sykehus i 6 uker fra uke 8, dehydrert og bare kasta opp. Sist klarte jeg med meg 2 dager på sykehus for å få væskebehandling, så håper det er trenden, at denne gangen blir det enda lettere. Har måttet ta kvalmestillende begge ganger frem til fødsel. Håper så inderlig jeg kan få oppleve et "normalt" svangerskap *krysser fingrene*
 
Elendig! Starta dagen med å tvinge meg selv ut av senga. Forsøket på å ta multivitaminer ender med gråting og hysterisk anfall kjempe sur men må bare få de ned for skal på jobb. Jobber i en liten butikk og skal stå alene hele dagen. Drar på jobb rekker akkurat komme meg inn i butikken før eg spyr. Så i det eg skal åpne står kundene utenfor gitteret og kjefter for eg er så treige mens eg ligger på gulvet å prøver å spy ferdig og åpne. Resten av dagen har gått ok, men nå merker eg det bygger seg opp nye bølger. Bare 2,5 time igjen.

Et lite tips å ta multivitaminer før du legger deg i stedet for morgen :happy: Det hjalp for meg sist ;)

Håper resten av dagen ble fin :)
 
Hahaha "stygg"! Føler meg akkuratt lik her jeg ligger uten bh, i nattas og ull tøffler, håret var i en dolt, men står nå til værs, litt sminke igjen fra i går. Lik blek pga kvalme...

Har prøvd å lakkere neglene og tærne for å føle meg bedre. Tok en dusj og glattet håret. Det hjalp faktisk litt på den selvfølelsen. Man føler seg automatisk litt freshere og finere ☺️
 
Føler meg ikke så verst i dag egentlig! Hatt en grei vakt på jobb og kom hjem til en glad og fornøyd familie :) litt kvalm og uggen, men sånn er det. Begynner nesten å bli vant med å ha det sånn!
 
Uggen og litt lat, har ikke fått gjort alt jeg burde gjort i dag, og nå stikker det sååå i puppene!!!
 
Jeg føler meg ikke spesielt bra. Har ikke spist så alt for mye mat på snart 3 uker. Blir akutt kvalm, og samboeren min gjør faktisk alt. Syns ikke dette er så kjekt lengre faktisk.
 
Back
Topp