Hvordan føler du deg for tiden?

Isol

Elsker forumet
VIP
Føler du deg vakker nå som magen vokser eller føler du deg bare feit og ekkel? Er det enkelte forandringer du liker eller ikke liker?

Jeg føler meg suuuuperfin som gravid! :D Har litt mage fra før, så nå når det er en babykul der går jeg med stramme klær og føler meg mye mer fresh og sexy faktisk :) Har også fått større pupper så de ser helt perfekte ut nå :D Lars liker forandringene veldig godt også fordi jeg får mer selvtillit, og da synes han så klart jeg er ekstra fin :)

Eneste jeg ikke liker er at jeg får mer kviser som gravid, så føler meg litt som en tenåring i fjeset, men det går heldigvis an å dekke med litt sminke når jeg skal ut ;)

Formen er fin den :)

Magen prøver jeg overhodet ikke å gjemme unna :D Men jeg synes enda jeg er på stadiet hvor man ikke helt vet om jeg har spist alt for mye i sommer eller om jeg er gravid :P

Den svangerskaps-gløden som alle snakker om har jeg IKKE sett noe til... jeg har grei fin hud vanligvis, men nå har den blitt erstattet med masse masse kviser og prikker. Fantastisk...!
Så den eneste gløden jeg har, er rett etter jeg har vaska ansiktet og det lyser rødt. Oh joy!
Har til og med slutta å bruke sminke for at det ikke skal bli værre!

Tenker det må være en jente der inne som stjeler mammas skjønnhet :D Haha

Formen er forsatt veldig fin
Merker ikke stort enda.. magen vokser selvfølgelig, men tror ikke det har helt gått opp for meg enda...
Vet ikke om det gjør det før h#n plutselig er ute...
Men merker at jeg ikke gjemmer bort magen lenger.
Føler meg ikke super sexy for å si det sånn,men mannen virker som er kjempe glad..
Masse kommentarer og mer pelling... hehe..

Heldigvis er formen bra her :) Bare litt ekstremt sliten noen dager.
Jeg hadde også en del igjen rundt magen etter de forrige svangerskapene, så jeg føler meg mye bedre i stramme klær nå ;) Er ikke skikkelig gravid mage enda da, men er da strammere enn før.

Har en del vondt i korsryggen på kveldene også da. Men skal vel ikke klage. Har jo ikke noe mere plager enn det :D
Kvisene popper frem her også gitt. Virkelig i "puberteten" igjen. Koselig det. Haha.

Nå begynner så smått magen å forandre form fra "feitmage" til gravidemage, så i dag har jeg faktisk gått med vanlig t-skjorte på leeenge. Har hatt på meg en del vide klær. Syns det er stas med gravidemage:))

Er over gjennomsnittet trett, men tingenes tilstand ble mye bedre da jeg fikk 20% sykemelding.

Jeg føler meg engentlig ganske bra. Har det også slik at jeg føler at jeg ser litt tjukk ut over magen så stramme topper får jeg ikke helt til  å bruke enda. var ikke helt flat over magen fra før heller da. gleder meg til magen blir litt `strammere` slik at jeg kan strutte med magen og folk virkelig kan se at jeg er gravid og ikke bare `feit`..hehe. Men har vært suuper heldig så langt. ikke en eneste kvise, aldri nesten hatt det i hele mitt liv så trodde kankje at jeg kom til å få det utbruddet den dagen jeg var gravid. har heller ikke vært kvalm eller trøtt en eneste dag. Men jeg sliter med en vond rygg. Men ryggen begynte å krangle lenge før jeg vart gravid men har nå i tillegg begynt å få bekkenløsning;/ er nå 100% sykemeldt så i dag sitter jeg hjemme og depper..
har sååå lyst til å dra og kjøpe meg nye klær siden det er år og dag siden sist. Men jeg vil vente til magen er blitt større så jeg slipper å bare føle meg feit i prøverommet0)

MiniBolle2012 skrev:
Føler du deg vakker nå som magen vokser eller føler du deg bare feit og ekkel? Er det enkelte forandringer du liker eller ikke liker?

Jeg føler meg suuuuperfin som gravid! :D Har litt mage fra før, så nå når det er en babykul der går jeg med stramme klær og føler meg mye mer fresh og sexy faktisk :) Har også fått større pupper så de ser helt perfekte ut nå :D Lars liker forandringene veldig godt også fordi jeg får mer selvtillit, og da synes han så klart jeg er ekstra fin :)

Eneste jeg ikke liker er at jeg får mer kviser som gravid, så føler meg litt som en tenåring i fjeset, men det går heldigvis an å dekke med litt sminke når jeg skal ut ;)

sååå bra at du føler deg sexy og vakker. er jo ikke mye som er finere enn en gravid kvinne. er ikke helt dær enda da jeg føler at magen min er litt `slapp``. gleder meg til å strutte i stramme klær jeg også=) kos deg og nyyt din nye kropp=)

Jeg er 16 + 1 i dag, og fortsatt sykemeldt pga kvalme og oppkast.

Må si jeg er litt misunnelig på dere som har fått så flott mage allerede. Her er det lite tegn til det. Jeg er jo slank til vanlig så håpte jo det skulle være en liten kul der nå, menmen.

På lørdag merket jeg at mine vanlige klær ikke passer lenger. Bukser og skjørt som jeg hadde på meg for 2 uker siden får jeg knapt over lårene. Heldigvis synes sambo jeg er kjempesexy og vakker uansett. hehe.

Egentlig så føler jeg meg dvask, slapp, gele, og rett og slett uflidd og småfeit. hehe. Så den beryktede gløden har ikke meldt seg enda, heller ikke noen struttemage :p Har også fått kviser/nupper på brystet, rompe, noe på lårene og skuldrene. Heldigvis ikke i ansiktet enda. bank i bordet!
MEN, puppene har vokst, og jeg har kjent liv siden uke 13 :)

Her går det i å vise frem magen med stolthet, siden jeg bestandig har måttet skjule den;) Og så har jeg funnet ny fasinasjon: hvordan det er å ha litt pupper!! hehe Veldig artig;)

Huden har faktisk også blitt litt bedre;)

Jeg er i super form. Kan være litt trøtt på kveldene, men det gjør ingenting. Magen har vokst mye de siste ukene og har blitt til en fin gravidmage :o) 

Jeg begynner å bli mektig irritert på kvalmen. Har ingen matlyst og det hjelper ikke når vi bygger på kjøkkenet og har alt maten i gangen rett der skoa står..
Ellers er jeg fornøyd med magen :D Jeg er ikke bekymret for å legge noe serlig på meg. Jeg tenker mer på hva jeg orker å spise.. Jeg har et ansikt som ligner på en Grandiosa! Trøtt og sliten spesiellt nå når jeg spiser så lite.

Var på UL i går og vi fikk se en nydelig jente!

Back
Topp