Hvordan føler du deg å hvordan er mannen ?

Snoflak

Elsker forumet
Jeg liker ikke å vært gravid å jeg føler meg som en halt flodhest.. Hehe .. Men min mann er fader meg fantastisk oppi d hele.. Han forteller hele tiden hvor enormt vakker jeg er.. Han er såå gla for å få være med gjennom en graviditet.. Å i forrige uke sa han "Å guri så vakker du er.. Dette er naturen på sitt vakreste.. Se på deg.. " .. Blir helt rørt jeg..

Hvordan er deres mann oppi det hele , mtp forandringene i kroppen din ?

Sniker fra august 12 og oktober 13.
Liker heller ikke å gravid, føler meg som en feit flodhest fra dag en. Og gubben... jo han er vel enig, spurte han ene dagen om jeg så feit ut, hvor han svarte ja litt. Såeh... slik vagger nå dagene ;)

Sniker fra august 12 og oktober 13.
Liker heller ikke å gravid, føler meg som en feit flodhest fra dag en. Og gubben... jo han er vel enig, spurte han ene dagen om jeg så feit ut, hvor han svarte ja litt. Såeh... slik vagger nå dagene ;)

Nei huff... Sånn var d med min datter.. Jeg er gift på ny, han sa ikke masse stygt til meg altså men han ga heller ingen komplimenter mens jeg var gravid å ikke etterpå.. Det er jo forferdelig vondt når d er sånn :( Jeg syntes andre gravide damer er såå flotte men selv så stripper d meg av all selvtilitt, syntes jeg er så stor å svær å er ikke komfertabel med det.. Så jeg er gla mannen min nå er flink til å gi komplimenter, d hjelper :) Men du er vel litt midt i mellom nå hvor magen begynner å vokse så da kanskje når magen popper skikkelig å man ser godt gravid ut kanskje han blir mer støttende ? Sender deg en god klem

kan ikke forstå at dere tåler at mennene er litt kjipe i kommentarene.. er det ikke bedre å late som , eller å ikke si noe..?
Min mann er stormforelsket i meg om dagene.. og for han er tanken på at eg skal gi ham en baby, det mest fantastiske i hele verden. Og derfor blir jeg mer vakker i hans øyne.. han klarer liksom ikke å slutte å se og ta på meg om dagen.. :)

Jeg liker ikke å vært gravid å jeg føler meg som en halt flodhest.. Hehe .. Men min mann er fader meg fantastisk oppi d hele.. Han forteller hele tiden hvor enormt vakker jeg er.. Han er såå gla for å få være med gjennom en graviditet.. Å i forrige uke sa han "Å guri så vakker du er.. Dette er naturen på sitt vakreste.. Se på deg.. " .. Blir helt rørt jeg..

Hvordan er deres mann oppi det hele , mtp forandringene i kroppen din ?
Samme her! Han er samtidig veldig opptatt av at jeg skal føle meg vell:-)

Jeg føler meg ikke totalt dass, men på den andre siden vanker det heller ikke uvanlig mye skryt. Egentlig er det akkurat som før... :P

Hater å gå gravid.
Kjæresten kom med noe søtt senest i går. Han har alltid syntes gravide er veldig vakkert, men i går så han at det ikke er noe spesielt å se andre gravide lenger, for nå får han oppleve sin egen kjæreste gravid. Noe i den duren, men var fint sagt. Og forteller hele tiden hvor fin jeg er, deilig jeg er, at jeg strutter osv.

Eg føler meg fresh og fin eg altså ;) Selvfølgelig sliten og er uvanlig med så stor mage , men likevel :) Mannen min liker meg også , syns eg e flott og stråler seie han <3 da gjer eg jo ;p

Nei huff... Sånn var d med min datter.. Jeg er gift på ny, han sa ikke masse stygt til meg altså men han ga heller ingen komplimenter mens jeg var gravid å ikke etterpå.. Det er jo forferdelig vondt når d er sånn :( Jeg syntes andre gravide damer er såå flotte men selv så stripper d meg av all selvtilitt, syntes jeg er så stor å svær å er ikke komfertabel med det.. Så jeg er gla mannen min nå er flink til å gi komplimenter, d hjelper :) Men du er vel litt midt i mellom nå hvor magen begynner å vokse så da kanskje når magen popper skikkelig å man ser godt gravid ut kanskje han blir mer støttende ? Sender deg en god klem

Han var ikke særlig full av komplimenter når jeg gikk med vesla heller, så tror ikke jeg skal vente meg så mye denne gangen heller. Han har aldri vært typen til å gi komplimenter, og kan vel telle på en hand alle gangene de siste 12 årene. Men tar det ikke så tungt, magen ser ikke så bra ut lenger etter første, men er jo bare 8 måneder siden fødsel så den ser litt rar ut nå som den har begynt å poppe ut igjen (ser ut som jeg er 6 måneder på vei).

Jeg er i uke 39 nå, og føler meg bokstavlig talt som en oppblåst pingvin - ikke mye sexy for å si det sånn... Halsbrann, kynnere, bekkenløsning, vann i kroppen og stilling i underlivet.... Ugh! Men mannen min er heldigvis helt fantastisk og det strømmer fantastiske komplementer fra han hele tiden <3 i hans øyne er dette det vakreste i hele verden og han sier graviditeten får meg til å stråle ^^, søteste mannen ever <3 får meg til å føle meg litt bedre hver dag :) men, når det er sagt, så klarer jeg nesten ikke vente til babyen er ute og jeg kan få tilbake kroppen min! Tenk deg å kunne shave leggene normalt igjen! Eller faktisk se føttene i det hele tatt! Ikke minst 'dåsa'! Hehe.. Og sist men ikke minst - hilse på det fantastiske lille vesenet vi har ventet på så lenge <3

Jeg føler meg lite fresh gitt, men samboeren er jo god oppi det hele :-) ikke overstrømmende komplimenter akkurat, men er sånn "se fine bebimagen" og slike ting, det synes jeg er koselig oppi all elendigheten :-p

Back
Topp