Hvordan føler dere dere?

kiwegian

Blir kjent med forumet
Jeg hadde termin igår.. Dette er nr.2. Har ekstremt press nederst i magen, som om det ikke er plass.. Noen som har den samme følelsen?

Jeg har termin om 5 dager og kjenner også veldig mye press nedentil. Det kjennes ut som det stikker skikkelig der "nede", klarer ikke å gå når det stikker på det værste. 
I tillegg er det vondt når hun beveger seg fra nakken til hode, da kjenner jeg at det virkelig ikke er mye plass å bevege seg på for henne :) 

5 dager igjen også for meg (Er det haukeland du skal til også oktober23 kand et jo hende vi treffes i gangene)  ;) Bekkenet er virkelig vondt og stikking nedover er også tilstede. Vil beskrive meg som veldig klar nå!! Nr to på vei og førstemann kom 10 dager før. Hadde andre plager på slutten da, men var aldri så lei...

Har en del vonde kynnere for tiden (i natt var det så ille at jeg var sikker på at noe måtte skje) og litt nedpress til tider (vært verre før).
Begynner å merke at jeg er klar for å få henne ut, selv om det er 8 dager til UL-termin.

simle skrev:
5 dager igjen også for meg (Er det haukeland du skal til også oktober23 kand et jo hende vi treffes i gangene)  ;) Bekkenet er virkelig vondt og stikking nedover er også tilstede. Vil beskrive meg som veldig klar nå!! Nr to på vei og førstemann kom 10 dager før. Hadde andre plager på slutten da, men var aldri så lei...

Nei, det er nok ikke det... holder til oppe i nord-trøndelag :) Men kan jo hende vi får rundt samme dag for det! :) 

Oh yes! Mye, spesielt om kvelden når jeg har vonde kynnere! Satser på at det er en bra ting :-)

Back
Topp