hvordan føle seg fresh

ades

Blir kjent med forumet
Barseltiden er ofte en veldig hektisk og stressende tid for mange, mens for resten kan den være den roligste tiden.
For meg personlig er pleier det å være ønsker-ikke-å-gå-ut-med-en-baby-som-henger-på-puppen-24/7 tid. Så her tenker jeg at jeg må gjøre de tingene som får meg til å føle meg fresh før babyen kommer. Da tenker jeg at jeg skal klippe håret, kjøpe inn mammavennlig sminke som ikke føles tung og ikke tar all verdens tid til å fikse. må også gjøre noe for å bli kvitt hudårmene på ansiktet, hater dem:mad:.

Hva er deres tips for at en nybakt bor skal føle seg vel og fresh?

Kjøpe litt dyr sjampo og balsam, kanskje en hårkur.. :) ting du ikke unner deg så ofte..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har veldig lyst på vippeextensions! Så skal forsøke å få tatt det snart. Og farget håret. Farger det alltid farge som er veldig skånsom, så skånsom at man kan bruke den på dyr :) Kommer til å ville få stelt neglene, også. Og farge øyenbrynene. Kanskje spraytan :) Er melkehvit nå og orker såvidt å være i solen i 5 min., så må ty til mer effektive løsninger for en friskere hudfarge :)

Hva med å unne seg ansikts behandling? Og evt massasje.. Og gjerne en tur til frisøren! Det skal i allefall jeg gjøre nå før jeg ikke orker noe :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Ny frisyre, vippeextensions,manikyr, fine klær :)

fine klær står på listen her også;) tenker da særlig på hjemreisen fra sykehuset, man må jo matche den vakre bebisen:p

Vedlikeholder frisør rutinen, nå fortjener man det lille ekstra! Tatt fotpleie + fransk lakk! deilig med staselige føtter i sommerens sandaler. Har bestilt voksing, for nå er magen så stor at jeg ikke orker ordne det selv;) Til slutt behagelige klær man føler seg flott i! VI FORTJENER DET:D

hmmm...voksing hørtes ganske bra ut. Greit å være ren der nede til fødselen og til ettertiden, det holder jo mye lengre enn barbering;)

Huff, jeg er ikke vant til å vokse, så jeg syns d høres helt motsatt ut av bra akkurat nå.. :p d er VONDT! ;)

Har gitt opp det prosjektet jeg :p
Prøvde meg på en barbering nedentil i går. Men må ærlig innrømme at det ble en aldri så liten skamklipp.

Sent from my iPhone

Har gitt opp det prosjektet jeg :p
Prøvde meg på en barbering nedentil i går. Men må ærlig innrømme at det ble en aldri så liten skamklipp.

Sent from my iPhone

Mannen kommer hjem imorra, så jeg må gjøre et forsøk.. :p ta med speil i dusjen kanskje? ;)

Mannen kommer hjem imorra, så jeg må gjøre et forsøk.. :p ta med speil i dusjen kanskje? ;)

Speil var jo ikke dumt!! ;)
Jeg slipper jo å tenke på sånt. Kun for min egen del her :p wihu

Sent from my iPhone

Back
Topp