hvordan får jeg vekk disse

MissWannabeGoodGirl

Elsker forumet
sidehåndtakene? (om dere skjønner hva jeg mener)[:)] irriterer meg sånn[:-] og ikke vil de vekk, kom jo i forbindelse med graviditeten! og nå VIL DE IKKE VEKK![:'(]blæ

Trimme, trene , går turer, spise sundt...? Operasjon..?

D sies at sidehåndtakene nesten alltid kommer av usunn kosthold (derfor man ofte kan se slanke jenter med sidehåndtak..fordi di har dårlig kosthold.SKyt ikke meg,æ har bare fått d fortalt/sedd på tv eller va treningsblad)

Prøv rockering,har hørt at d skal være så bra

spise sunt å trene er det beste[:)]
love handelsene er det vanskligste å få vekk men å ta planken vanlig og skrått er god trening for de

ORIGINAL: Maelle

Trimme, trene , går turer, spise sundt...? Operasjon..?

trener og går turer hele tiden og spiser fornuftig mat! Opersajon trenger jeg ikke, jeg er tynn utenom de "håndtakene" som går meg på nervene! er veldig kroppsfiksert når det kommer til meg selv[:-]

ORIGINAL: Camilla_81

mine krympa veldig når jeg brukte rockering.. kjøpte på http://sports-hoop.com/

har vurdert å kjøpe meg en slik[:)] var bare litt skeptisk til at det ikke sku funke..

ORIGINAL: Pretty Bird

D sies at sidehåndtakene nesten alltid kommer av usunn kosthold (derfor man ofte kan se slanke jenter med sidehåndtak..fordi di har dårlig kosthold.SKyt ikke meg,æ har bare fått d fortalt/sedd på tv eller va treningsblad)

Prøv rockering,har hørt at d skal være så bra

skyter ingen[:)] kan ikke spise noe sunnere nå..[8|] får droppe lørdagssjokoladen da..[8D]

Noen FÅR de aldri vekk, uansett hvor mye eller hvordan de trener. Tror vi bare må akseptere at graviditet og fødsel forårsaker visse forandringer i og på kroppene våre, som ikke alltid lar seg gjøre noe med. Ikke å forstå som at man skal drite og trene, og bare skli helt ut, men svelge at enkelte endringer er kommet for å bli. Som strekkmerker og etterhvert "sæggepupper".

ORIGINAL: Tessa

Noen FÅR de aldri vekk, uansett hvor mye eller hvordan de trener. Tror vi bare må akseptere at graviditet og fødsel forårsaker visse forandringer i og på kroppene våre, som ikke alltid lar seg gjøre noe med. Ikke å forstå som at man skal drite og trene, og bare skli helt ut, men svelge at enkelte endringer er kommet for å bli. Som strekkmerker og etterhvert "sæggepupper".

er sant det du sier! men gir ikke opp enda! [:)] er bare så kjedelig i og med at jeg har ett ganske anstrengt forhold til kroppen min!

30 days kur[8D] mine er på vei bort[:)][:)]
også kan du jo ta bailine.. ligge stille mens "maskina" jobber
de bort for deg[8D] skal det etter denne kuren.. så fortsette igjen[:)]

ORIGINAL: MammanTilKevin

har vurdert å kjøpe meg en slik[:)] var bare litt skeptisk til at det ikke sku funke..

Jeg jobber på et treningssenter hvor vi selger de rockeringene.
Av de som bruker de jevnlig, har alle merket resultater [:)]

ORIGINAL: catriona

ORIGINAL: MammanTilKevin

Jeg jobber på et treningssenter hvor vi selger de rockeringene.
Av de som bruker de jevnlig, har alle merket resultater [:)]

okei[:)] skal få sambo til å kjøpe en slik en til meg![:)]

men dere.. de rokkeringene.
hvor mye er 160 lbs..? eller hva blir 60 kilo?

Aner dessverre ikke. Er veldig bærbar og har håndtak overalt...

ORIGINAL: Fru Riskorn

Aner dessverre ikke. Er veldig bærbar og har håndtak overalt...

[:D]

Kjenner ei som spiser sunt og trener mye, men akkurat de håndtakene vil liksom ikke bort.. du kan tro det irriterer henne!

Eg må no bare sei da at sånn så eg huska deg [;)]( lenge sio sist forresten[;)][:)]).. så ska du ikkje tenkja så mykje på dei håndtako...
Mine e større ... [:)]

Back
Topp