Hvordan får dere tiden til å gå oppi alle restriksjonene?

Luttenutt

Glad i forumet
Julibarna 2019
Juligull2021
Jeg føler tiden har gått så sinnsykt fort fra positiv test og til nå, snart i uke 14 :eek: Sist svangerskap gikk ukene fra 14 og til midten av 20 sykt sakte og vil ikke tro korona nå hjelper på at det skal gå fort :confused: Men hvordan går det med alle oppi alle restriksjoner? Og hvordan får dere tiden til å gå fremover? :)

Aner ikkeo_O
Synes tiden går ekstremt sakte allerede, men nå skal jeg starte på jobb igjen på mandag etter 2mnd sykemelding:shy: så håper det hjelper på:angelic:

Aner ikkeo_O
Synes tiden går ekstremt sakte allerede, men nå skal jeg starte på jobb igjen på mandag etter 2mnd sykemelding:shy: så håper det hjelper på:angelic:
Det hjelper nok på! Jeg kjenner på frykten for å bli sykemeldt pga rygg, så har allerede meldt meg opp til å ta dette semesteret på nett så jeg slipper slite ut ryggen unødvendig mye. Vi får vel bare gjøre det beste ut av det :rolleyes:

Synes tida går mye fortere når jeg er på jobb :) men hjemmekontor demper effekten litt da... det positive med hjemmekontor er jo at man kan bruke lunsjpausa til å få en liten dupp på sofaen :sleep011

Synes tida går mye fortere når jeg er på jobb :) men hjemmekontor demper effekten litt da... det positive med hjemmekontor er jo at man kan bruke lunsjpausa til å få en liten dupp på sofaen :sleep011
Misunner den følelsen at arbeidsdagene går fort :p Får håpe restriksjonene løsner snart :D

• Liker
Reactions: Jen
Jobber 100% på en hektisk klinikk, to barn som skal følges opp og litt strikking når ikke øynene går i kryss :dead:

Å dupp på sofaen! Det verste med å være på jobb er mangelen på en liten middagsdupp!

Null problem! Alene med 2 barn og skal i praksis i 16 uker fra mandag av. Så tiden bare flyr avgårde! Noe som jeg synes er ok, for da har jeg ikke tid til å bekymre meg så mye :P

Null problem! Alene med 2 barn og skal i praksis i 16 uker fra mandag av. Så tiden bare flyr avgårde! Noe som jeg synes er ok, for da har jeg ikke tid til å bekymre meg så mye :p
Oj haha, da er det ikke mye tid til overs nei :eek::rolleyes:

Syns dagene flyr. Jeg jobber fullt og har to barn på 7 og 11, samt tar noen studier på si da Så nok å gjøre.
Er enig i at hverdagen er kjedeligere nå som det neste er stengt og det er vanskelig å være sosial da :(

Syns dagene flyr. Jeg jobber fullt og har to barn på 7 og 11, samt tar noen studier på si da Så nok å gjøre.
Er enig i at hverdagen er kjedeligere nå som det neste er stengt og det er vanskelig å være sosial da :(
Så deilig! Jeg skulle ønske jeg hadde overskudd til å jobbe mer enn den deltidsstillingen jeg har vedsiden av fulltidsstudiet, men da hadde det gått ut over energien jeg hadde til overs for småen:( Jobb er det eneste sosiale jeg har i hverdagen etter at skolene innførte digital undervisning :wtf:

Så deilig! Jeg skulle ønske jeg hadde overskudd til å jobbe mer enn den deltidsstillingen jeg har vedsiden av fulltidsstudiet, men da hadde det gått ut over energien jeg hadde til overs for småen:( Jobb er det eneste sosiale jeg har i hverdagen etter at skolene innførte digital undervisning :wtf:
Ja, viktig å ha overskudd nok til barna også. Jeg var veldig sliten før jul, men energinivået har heldigvis tatt seg opp.

Så langt spiller restriksjoner ingen rolle; er så kvalm og sliten at eg sover på sofaen hver kveld etter at kidden har sovnet.

Back
Topp