Hvordan få tiden til å gå fortere?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Forrige svangerskap testet jeg positivt nær uke 8. Da gikk det greit å vente til uke 12.
Nå testet jeg positivt i uke 4, og det føles så leeeenge til uke 12.
Kan vi ikke bare skru fram tiden litt?
Så vi kan fortelle det til venner og familie, og ikke minst søsken? :-)Gleder meg til å si at "nå skal du snart bli storesøster!" :-)

start med en hobby :) Gjerne noe du har litt tidsfrist på, sånn ta du må forte deg for å bli ferdi :) tiden går aldri så fort som når man har en tidsfrist å rekke ;)

Helt enig!
Forrige svangerskap fant jeg ut at jeg var gravid i uke 11, og ble sendt på ul med en gang... magen kom jo med en gang, og vi kunne fortelle det!
Nå er jeg jo bare 4+5, og gleder meg til juleaften så jeg kan fortelle det :)
Hadde det ikke vært for at dette blir tidenes julegave til foreldre og svigers hadde vi sikkert fortalt det allerede =)

Enig, jeg har også funnet det ut mye senere de forrige gangene. Denne gangen testet jeg på 4+0 og tiden frem mot 12 uker virker uutholdelig lang :(

Kommer til å fortelle det til nærmeste familie/venner lenge før uke tolv....de skjønner det uansett når jeg takker nei til rødvinsglasset ;)

Jeg fant også det ut litt tidligere denne gangen.. uke 3+1.. sist var det vel uke 4, så bare noen dagers forskjell da.. Men satser på at det suser avgårde!.. har skolearbeid å gjøre på, + sønnen min, så satser på at det går fort frem til uke 12!..;)

Takker for mange gode tips! :-)
Lurer på om jeg skal forsøke med på noe strikkeprosjekt. Det vil ta tid ettersom jeg ikke er noen mester på det. Hi hi!
Men hadde jo vært litt kos da; å kunne se hvordan en liten babysokk strikkes fram, i takt med at den lille vokser. :-)

Lese til eksamen tar tid ja! Håper du ikke har noen særlige gravidplager da, så du klarer å konsentrere deg! Masse lykke til forresten! :-)

Når vi alle når 12 uker vil vi nok si at tiden har gått utrolig fort! hehehe :D
Men ja den snegler seg fremover føler jeg... Selv om det er 2,5 uker siden jeg fant det ut nå! :D

Jeg må jo egentlig si jeg synes denne uka har gått veldig fort :) men synes det virker som en eeeeevighet til februar, da det er ordinær ultralyd :p så vet ikke hvor fort de ukene etter jul går :(
Men før jul har jeg et drøss med julegaver som skal gjøres klar! så dit føler jeg at jeg har dårlig dit :p

Nå er det vel mye som skal planlegges og stelles i stand til jul.
Så jeg får nok å holde på med.
Men likevel så går tiden sakte. Hihi.
Og med så store barn hjemme er det ikke mye hemmelig jeg får gjort før sent på kvelden.
Da er jeg som regel for trøtt til å få noe gjort, så jeg regner med jeg får det travelt :)

Ellers prøver jeg å få tid til litt scrapping. Både julekort og vanlige kort nå.
Så jeg har jo mer enn nok å gjøre, er bare å finne tid til det......

Back
Topp