Hva gjør dere for å få tiden til å gå fremmover?.. er sykmeldt i 4 uker og er 2 uker til kontroll me jordmor..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ferdig med julegavene for lengesiden✌Gjøre deg ferdig ned julegaver [emoji1]
Wow så flott! [emoji3] [emoji106]Er ferdig med julegavene for lengesiden[emoji111]
Oi, du er sykt heldig! Vet ikke hvordan jeg skal få kjøpt i år...Er ferdig med julegavene for lengesiden[emoji111]
Har kjøpt nesten alle på nett, blir så iritert når jeg kommer til butikken å de ikke har det jeg leter etter ig er utsolgt over alt,så siste årene har jeg blitt tidlig ferdiOi, du er sykt heldig! Vet ikke hvordan jeg skal få kjøpt i år...
Er ferdig med julegavene for lengesiden✌
Har kjøpt de fleste før jeg vart gravid(eller viste jeg var det)Å heldigen
Har våre for dårlig til å orke det.
Pleier, og være ferdig i god tid før november er over, men ser dårlig ut denne gang
Er ferdig med julegavene for lengesiden[emoji111]
Takk for gode rådWow så herlig! Skulle ønske jeg også var det men har ikke engang begynt [emoji31]
Ler deg noe nytt, lag julebakst å frys in, gå igjennom skaper å rydd plass til fremtide babyting i kjøkkenskap for eksempel, begynn med babyrommet planlegg utseende å hvordan du vil det skall være treff venner, vaske vinduene kjedelig men føles veldig bra når man er ferdig