Hvordan få tiden til å gå fort?

Workinmoom

Glad i forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Februarlykke 2022❄️
Hva gjør dere for å få tiden til å gå fremmover?.. er sykmeldt i 4 uker og er 2 uker til kontroll me jordmor..

Gjøre deg ferdig ned julegaver [emoji1]

Oi, du er sykt heldig! Vet ikke hvordan jeg skal få kjøpt i år...
Har kjøpt nesten alle på nett, blir så iritert når jeg kommer til butikken å de ikke har det jeg leter etter ig er utsolgt over alt,så siste årene har jeg blitt tidlig ferdi:D

Er ferdig med julegavene for lengesiden[emoji111]

Wow så herlig! Skulle ønske jeg også var det men har ikke engang begynt [emoji31]

Ler deg noe nytt, lag julebakst å frys in, gå igjennom skaper å rydd plass til fremtide babyting ;) i kjøkkenskap for eksempel, begynn med babyrommet planlegg utseende å hvordan du vil det skall være :) treff venner, vaske vinduene kjedelig men føles veldig bra når man er ferdig ;)

Wow så herlig! Skulle ønske jeg også var det men har ikke engang begynt [emoji31]

Ler deg noe nytt, lag julebakst å frys in, gå igjennom skaper å rydd plass til fremtide babyting ;) i kjøkkenskap for eksempel, begynn med babyrommet planlegg utseende å hvordan du vil det skall være :) treff venner, vaske vinduene kjedelig men føles veldig bra når man er ferdig ;)
Takk for gode råd :)

Back
Topp