Linnjeanette
Elsker forumet
Vi har en papillon valp, som bjeffer som faen hver gang det går noen på veien utenfor!!
noe vi kan gjøre for å få slutt på det?[:)]
noe vi kan gjøre for å få slutt på det?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sommernurkftw
Kjøp deg en større hund som ikke bjeffer [8D]

ORIGINAL: Sommernurkftw
Kjøp deg en større hund som ikke bjeffer [8D]
ORIGINAL: baby.no
si nei hver gang den bjeffer..strengt,men ikke så strengt at du skremmer han! *forhåpentligvis så tar han teiningen før eller siden*[8D]
ORIGINAL: Kranglefanten
ORIGINAL: baby.no
si nei hver gang den bjeffer..strengt,men ikke så strengt at du skremmer han! *forhåpentligvis så tar han teiningen før eller siden*[8D]
Så du vil lære at bikkja aldri får lov til å bjeffe? Du veit at det er en del av språket til hunden sant?[8|]
ORIGINAL: Charl0tte
Sitronhalsbånd.. Får seg en liten sitronsprut hver gang den bjeffer.
Lærer fort å slutte med det da.
ORIGINAL: Hillbillygirl
Har også liten hund (Pomeranian) de pleier også å bjeffe, men min bjeffer ALRDI. Begynte når han var liten å kjefte når han bjeffa for ingenting. Så prøvde han seg ute også. Da sprang jeg etter med ei ketchupflaske med vann å ga han en liten sprut. Det gikk ca to dager så var det slutt. Den dag idag så bjeffer ikke min hun annet hvis det er noe heeeelt spesielt. [:)]
Mamma har gjort akkurat det samme med sin flokk med pomeranianer+en kinesisk nakenhund. Ingen bjeffer der igården heller. [:)] Folk kan kansje tro at det er litt brutalt med en vannsprut. Men det er det ikke! Spruter jo bare bittelitt å sier strengt nei hver gang. Bjeffing er tegn på mangel på oppdragelse, eller at hunden er redd for noe.
ORIGINAL: Hillbillygirl
Har også liten hund (Pomeranian) de pleier også å bjeffe, men min bjeffer ALRDI. Begynte når han var liten å kjefte når han bjeffa for ingenting. Så prøvde han seg ute også. Da sprang jeg etter med ei ketchupflaske med vann å ga han en liten sprut. Det gikk ca to dager så var det slutt. Den dag idag så bjeffer ikke min hun annet hvis det er noe heeeelt spesielt. [:)]
Mamma har gjort akkurat det samme med sin flokk med pomeranianer+en kinesisk nakenhund. Ingen bjeffer der igården heller. [:)] Folk kan kansje tro at det er litt brutalt med en vannsprut. Men det er det ikke! Spruter jo bare bittelitt å sier strengt nei hver gang. Bjeffing er tegn på mangel på oppdragelse, eller at hunden er redd for noe.