Hvordan få slankere lår og hofter??

Christine88

Elsker forumet
Lurer på om noen her inne har noen gode tips og råd til hvordan jeg kan få slankere lår og hofter??
Dette er mitt problemområde, og jeg føler at de blir altfor store for magen, på en måte..
Hva kan jeg gjøre for å få de mindre??[8|]
Trener 30 DS og går turer hver dag (både korte og lange, det varierer).

punktslanking går jo ikke... Noe er jo bare kroppsfaongen som er slik.

Pæreform..

hvis du trener styrke på de musklene inni problem områdene dine så forbrenner de mer fett til hverdags.. det vil si at vil du har mindre rumpe.. så må du trene rumpemusklene dine..
husk at hvis du trener på maskiner så må du gjøre mange repitisjoner med lav vekt. IKKE få repitisjoner med tuuung vekt..

tunge vekter gir bulkete muskler mens lettere vekter gir lange flotte tynne muskler..

utfall gir smalere hofte...
stå oppreist og hopp ned i utfall med bøyde knær og sprett bekken (ikke om du har problemer med bekken) hold så lenge du orker og opp igjen..

rumpe kan trener mens du ligger på gulvet.. bøy opp og sett beina i gulvet nærme rumpe.. hev "musa" og straaaamm rompen din.. om igjen og om igjen.. har du ikke gangspærre etter dette så har du ikke gjort riktig;);)

Kondisjonstrening kombinert med styrke på hele kroppen er det beste, fordi man kan ikke punktslanke.
Det fettet man har lagret er ekstra energi som må brukes opp, via at man passer kosten og trener.

Styrke gjør at man ser strammere ut og får bedre holdning, noe som virker slankende, og økt muskelmasse gir økt forbrenning. Kondisjon øker utholdenheten og forbrenner fett.

Back
Topp