Hvordan få opp energien?

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg er så trøtt så trøtt, at jeg trodde nesten ikke det var mulig.
Vet lissom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, alt er et tiltak.

Når mini er lagt for kvelden klarer jeg rett og slett ikke holde meg våken og sovner
temmelig raskt på sofan. Helt ute!

Har ikke tid eller mulighet til å være så slapp.
Hjelp! Orker ikke være trøtt mer!
Hvordan få opp energien ??

Er dessverre mange gravide som har det slik.. Jeg vet med meg selv at jeg ville hatt det slik om jeg ikke hadde vært sykemeldt :oops: heldigvis varer det ikke evig ;)

Har det dessverre ingen forslag, tror vi bare må ta tiden til hjelp :) Jeg har selv null energi, så dette kommer til å bli den roligste påsken noen sinne.

Tror det er lurt å lytte til kroppen, og ta en liten tur ut kan også hjelpe litt :) på meg hjelper det både mot kvalme og mot trøtthet :)

Er dessverre mange gravide som har det slik.. Jeg vet med meg selv at jeg ville hatt det slik om jeg ikke hadde vært sykemeldt :oops: heldigvis varer det ikke evig ;)

Nei heldigvis og takk og lov for det ! ;)

Har det dessverre ingen forslag, tror vi bare må ta tiden til hjelp :) Jeg har selv null energi, så dette kommer til å bli den roligste påsken noen sinne.

Uff ja, her skal mannen jobbe hele påska og lillegull har barehage fri.
Så dette kan bli en festelig påske med energi nivå på bunn og en "deilig" kvalme oppå der igjen.
Nei jeg må bare prøve å ta meg sammen :P

kommer seg nok uti 2. trimester :)

Det gjør nok det, det MÅ gjøre det :P
Selv om det til tider føles veldig mørk ut..

Så blir det bra igjen til slutt ;)

Tror det er lurt å lytte til kroppen, og ta en liten tur ut kan også hjelpe litt :) på meg hjelper det både mot kvalme og mot trøtthet :)

Ja og det skulle jeg vært flinkere til vet jeg, jeg bare "MÅ" gjøre ditten og datten ;)
Også føler jeg sånn på at jeg må aktivisere han lille i huset litt også, ikke bare være kjip mamma.

Turer ut har jeg så absolutt trua på selv ! :)
Det er bare det at den dørstokk mila er ekstra lang når en holder på å sovne rett opp og ned,
også er jeg så redd for å bevege meg rundt ute med denne kvalmen som plutselig angriper.

Men det blir jo bra til slutt!!! :) :)

Uff ja, her skal mannen jobbe hele påska og lillegull har barehage fri.
Så dette kan bli en festelig påske med energi nivå på bunn og en "deilig" kvalme oppå der igjen.
Nei jeg må bare prøve å ta meg sammen :p

Uff da, du har ikke familie i nærheten som kan avlaste deg litt? Jeg har heldigvis mann som har fri i påska. Og blir jeg ikke bedretil helga, drar han og jenta vår til foreldrene mine uten meg. Planen var jo å dra alle sammen, så håper jeg orker være med, jeg vil jo være i lag med familien. Men kvalme og null energi er så fælt, og det er så vondt ikke makte noe som helst :(

Sniker fra september.. Jeg var trøtt HELE tiden! Sov på det meste 18 timer i døgnet! Men når jeg bikket uke 12-14 så gikk det over.. Sånn over natten faktisk(husker ikke hvilken uke) og jeg føler meg som et nytt menneske! Så det går over:)

Ja og det skulle jeg vært flinkere til vet jeg, jeg bare "MÅ" gjøre ditten og datten ;)
Også føler jeg sånn på at jeg må aktivisere han lille i huset litt også, ikke bare være kjip mamma.

Turer ut har jeg så absolutt trua på selv ! :)
Det er bare det at den dørstokk mila er ekstra lang når en holder på å sovne rett opp og ned,
også er jeg så redd for å bevege meg rundt ute med denne kvalmen som plutselig angriper.

Men det blir jo bra til slutt!!! :) :)

Det er jeg veldig enig i! Ikke lett å være dårlig med små rundt seg. Jeg har heldigvis en kjempeflink mann, som trår til! Er ikke så flink som jeg skulle ønske med turer jeg heller... Men når jeg gjør det hjelper det som regel :)

Back
Topp