Hvordan få nok innlegg til å bli medlem av underforumet?

Lyssie

Andre møte med forumet
Sommerfuglene
Som overskriften sier, hvordan rekker man å få nok innlegg i termingeuppen før barnet er her? :oops: føler jeg poster overalt der jeg har noe relevant å si og er fortsatt bare på rundt 20 innlegg.. vil liksom ikke spamme kun for å få tilgang heller :smiley-ashamed008

Du kan bruke "våre leker". De ble brukt for å ha nok aktivitet i begynnelsen for å få skjult forum de brukes ikke nå lenger men du kan poste litt der. Kanskje noen andre ønsker tilgang til skjult forum også og kan ta i bruk disse. Alternativt så er det å poste daglig hvor langt du er på vei, eller du kan lage din egen post slik som denne hvis du lurer på noe :D bare til å være så aktiv så du orker hehe.

Som overskriften sier, hvordan rekker man å få nok innlegg i termingeuppen før barnet er her? :oops: føler jeg poster overalt der jeg har noe relevant å si og er fortsatt bare på rundt 20 innlegg.. vil liksom ikke spamme kun for å få tilgang heller :smiley-ashamed008
Det er bare å spamme, spør du meg :laughing002

Vi er vel flere som jobber med å få nok innlegg, så spamming går man tåke de steder det er naturlig, som i «våre leker»

Back
Topp