Hvordan få mannen på gli.. ang navn

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ja,jeg vet d er super tidlig å tenke i di baner.. Men jeg kom på et jente navn jeg har sååååå lyst på..

Dette het min Oldemor hun var en super sterk dame,mistet sin mann i ung alder, hadde 6 barn holdt gang i gården på vestlandet.. Døde etter å ha gjort sin del nær 101 år gammel..

Carolina...

Er jo ikke et helt umulig navn i 2013 d vel..
Skulle d bli gutt har jeg ikke et eneste navn på lager...

Jeg syns det var et veldig fint navn, også ikke fullt så vanlig som Caroline. Og det høres ut som en virkelig fin person å kalle opp etter! :)

Ka med å ha et mellomnavn utenom som han kan være med å bestemme? :)

Har samme problemet, gubben liker ingen av mine forslag. Tror det er på trass siden han ikke får viljen sin :P Jeg synes begge foreldrene skal være enige, men prøve å "smake litt ekstra" på de navnene partneren virkelig vil bruke, kanskje begynner h*n å like det etterhvert også :) Carolina var forresten veldig fint :)

Nydeligt navn :)
Min mann er sta som et esel når det gjelder navn!!! Nå sist skrev eg en liste med jente og guttenavn,og han skulle stryke ut dem han ikkje likte. Fikk lista tilbake og tror dere ikkje han hadde strøket ut ALLE navnene. Da var det ei så begynnte å gråte og for ut på soverommet. Overfølsomm??
10 dager etter hun var født ble vi enige,eller eg sa at viss ikkje han kom me et forslag eller vi ble enige,bestemmte eg meg bare selv. Så da kom han med et navn :)

For et fint navn :) Du har god tid å få han på gli.. Jeg fikk til slutt viljen min med nr 2.. det var også et spesielt navn.. Men når vi var på fødestua..så ville han ha det samme.. da hadde jeg nesten ikke mast om det.. Er så glad for at vi valgte det navnet.. Noen ganger så bare må man få viljen sin :)

Veldig fint navn! Her har jeg det motsatte problem! Vi er enig om guttenavn, men jentenavn finner jeg rett og slett ikke, ikke et som er like "perfekt" som guttenavnet jeg liker så godt! Hehe..

Men hvordan du skal få mannen på gli vet jeg ikke, her er det samme problem, liker han det ikke er det ikke mer å diskutere, men så er jo jeg også sånn om han kommer med et navn jeg ikke liker :P

Her i huset kommer det ikke på tale å diskutere navn før babyen er født. SKulle jeg prøve å ta det opp setter gubben seg helt på bakbeina. Så trikset mitt er å vente til man holder babyen i armene. Lettere å virke overbevisende da. :)

Carolina kan absolutt brukes nå. Og din oldemor virker som en veldig bra dame å bli oppkalt etter.

Carolina kan absolutt funke ja. Fint! jeg sliter mitt med å i det hele tatt engasjere gubben i temaet navn foreløpig, jeg ;-) tror han syns det er for tidlig.. så jeg har ingen tips der :-)

Kjempefint navn! Det funker helt fint i 2013! Forrige gang hadde mannen jentenavnforslag og jeg guttenavn. Siden vi fikk jente ble det mannens navn. Denne gangen bruker vi mitt forslag uansett om det blir gutt eller jente (altså jente- /gutteversjonen av navnet). Det er oppkalling etter min oldefar (og mannens morfar, men det var tilfeldig at vi fant ut han het det samme). ;)

Veldig fint navn! Her har jeg det motsatte problem! Vi er enig om guttenavn, men jentenavn finner jeg rett og slett ikke, ikke et som er like "perfekt" som guttenavnet jeg liker så godt! Hehe..

Men hvordan du skal få mannen på gli vet jeg ikke, her er det samme problem, liker han det ikke er det ikke mer å diskutere, men så er jo jeg også sånn om han kommer med et navn jeg ikke liker :P

Akkurat samme her :) guttenavn ble bestemt før vi ble gravide,men jentenavn er vi ikke enige om...men det er enda tidlig så vi har god tid..skal nok bli enige :D

Sent from my HTC Desire HD A9191

Back
Topp