Hvordan få inn guttungen...HJELP!

bolline

Elsker forumet
flytene medisin som smaker dritt?????????

Jeg blir gal på legen snart som skriver ut medisin til 3 åringen min som smaker DRITT!!!!

Han får flytende medisin pga at tabl får vi ikke i han og da regner jeg med at den smaker godt, men neida... Det smaker helt forferdelig og vi får det ikke i han[:@]

Vi har prøvd å blande det med god drikke, gi drikke rett etter at han har svelget det, prøvd med sprøyte, det gikk ikke..
Han vil rett og slett ikke ha det mer..

Håpet dere hadde noe tips om hvordan jeg kan blande det inn i annen mat uten at han merker det???

Han har hatt feber på 6 dagen i dag og har fått påvist halsbetennelse stakkar.. Må bli frisk snart så må bare få det i han!!!

ORIGINAL: Myfirst

Hva med å blande det inn i yoghurt?

Takk! det har ikke slått meg engang..hihi! det skal prøves på neste dose[;)][;)]

prøvd i eplejus?

den er ganske sur den medisinen tror jeg ?? så kanskje noe som er tilsvarende surt så han ikke merker at det er den sure medisinen oppi. og helt enig, det smaker ikke noe godt i det heel tatt.

Takk for tips! Nå har jeg prøvd flytene i forskjellig mat, uten hell så ringte jeg legen der vi var i går og fikk tabl. Prøvd å knuse/dele i små biter og gjemme i youghurt, pølse men uten hell!!! Han har helt angst for alt som har med medisner å gjøre nå så nå vil jeg ikke prøve mer...Helt grusomt smak! Skjømnner han veldig godt!

Men heldigvis så får jeg i han paracet så jeg får ned feberen hans..Ligger på rett unger 40 grader da paraceten går ut av kroppen..

Jeg skal ringe tilbake til fastlegen i morgen å høre om han kunne få en annen medisin med bedre smak..(jeg kunne ikke få svar før i morgen fordi jeg ringte etter lunsj[:-][:'(][:@]) men i flg legevakta så var det bare denna..

Back
Topp