Hvordan få i ungen antibiotika'en? Håpløst

Løvinnen

Glad i forumet
Huff, sliter noe sinnsykt m å få i Weifapenin antibiotikaen i flytende form.
Føler meg som verden verste mor som må presse det i han, tviholde han og han skriker og er lei seg.

Noen tips?
Annet enn å prøve en annen type?
I bhg går det fint, så det er bare her hjemme han nekter. Selv om vi lokker med en liten sjokoladebit el. og noe godt å skylle ned med...

Eg hadde noe medisin som eg fortalte han at dette var te (han er veldig gjad i å drikke te med meg..) Det gjekk fint.

Det er så ille, at nå har vi gitt opp, og nå får han bare 2 av tre doser, i barnehagen. For der går det.
Heldigvis sa legen dette var ok som nødløsning, det er KLIN umulig å få d i han rett og slett, og siden han får 2 daglige doser var d greit....
men neste gang nekter jeg å få samme typen! Men legen likte i utgpkt ikke å gi antibiotika til så små barn.

vi lot sebastian få lov å ta det selv , vi brukte sprøyte , så lot vi han få ta å sprøyte det inn i munnen selv;)  dette var veldig stas da fikk vi i han det;) prøv dette

ORIGINAL: jettemor_82

vi lot sebastian få lov å ta det selv , vi brukte sprøyte , så lot vi han få ta å sprøyte det inn i munnen selv;)  dette var veldig stas da fikk vi i han det;) prøv dette

Har også prøvd det, føler jeg har prøvd absolutt ALT men ingenting hjelper. Her hjemme nekter han [:(]

ORIGINAL: Ihne

Prøvd å blande det ut med sterk saft? evt juice?
Vi fikk han til å sluke hele skjea og fikk så et stort glass med juice.

Da var gutten min ca like gammel som din er nå.

Sign
eller drikkeyoghurt - skulle ikke det være bra for naturlige bakteriekulturer i kroppen også?

min ber om medisin når han er dårlig. Fant ut at det hjelper selv. Men han har hatt 19 penicilin kurer fra oktobber 2006- april 08. Da fikk han ta mandler, pollypper og satt inn dren. Vært fris siden.

Back
Topp