hvordan få i han morsmelkerst.???

Marthemoms

Elsker forumet
har en gutt på snart 8mnd. og vurderer sterkt å gå over til morsmelkerstatning.. men virker ikke som han liker det i det hele tatt.han bare kaster opp..har også prøvd forskjellige merker.. noen råd??
 
Syns det høres litt rart ut at han kaster det opp, er det pga smaken og det kommer med en gang eller går det en stund før han kaster det opp?
 
tar en slurk, finner ut at det ikke er no godt også kaster han opp... mulig det bare har med tilvenning å gjøre, men vil jo ikke tvinge det i han heller når han syns det smaker dritt[&:] har begynt å bite en del, så amming er ikke så behagelig lenger... men det går jo..ække no krise heller liksom. er jo ikke sååå lenge til han er et år, så kan jo hende jeg holder ut litt til[;)] 
 
hmm nei trur ikke jeg har prøvd det..takk for tipset[:)]
 
Jenta mi kasta opp hun og. Strålen sto faktisk [8D] . Forsøkte med Collett, Nan og HA 1 fra Apoteket men ksstet fortsatt opp. Det viste jeg at hun ikke tålte Lactose. Etter mye om og men kjøpte jeg Prosobee morsmeslkerstatning på Apoteket og da gikk det fint. Fikk også påvist lactoseintoleranse hos en barnespesialist slik at vi fikk dekket morsmelkerstatningen av trygdekontoret. Jenta mi er nå 2 1/2 år og har vokst det av seg og tåler lactose helt fint.
Det skader jo ikke å prøve Prosobee , kanskje det hjelper barnet ditt også ?
Lykke til i veien på å finne riktig morsmelkerstatning !
 
tusen takk for supert tips
 
Back
Topp