Hvordan få i han mer drikke?

*Pompi*

Betatt av forumet
Syns mini drikker altfor lite, han dytter bare koppen, flaska unna når jeg prøver å gi litt imellom maten. Han tar det selv noen ganger, men han drikker altfor lite.

Hva skal jeg gjøre?

Her i gården ble alt så mye bedre når hun fikk en tutkopp hun lett kunne holde selv, nemlig nuk learner bottle. Slet litt med å finne en kopp som var god å drikke av og liten nok så hun kunne  drikke av den selv, men denne er helt super! (den er best i test på klikk.no) Hun drikke MYE mer vann nå en tidligere, tar skikkelig "magadrag" liksom hehe Før tok hun bare en eller to bittesmå super av flaska si! God til melk og tynn velling også!

I tillegg er den veldig enkel å rengjøre, ikke så mange deler som på mange andre (eks avent og mam sine), men er fortsatt non-spill; WE LIKE!!

ps; er ikke sponsa av nuk assa, selv om det kanskje høres sånn ut hihi

her er forresten link til testen

http://www.klikk.no/foreldre/article491701.ece

Slumpesara skrev:
Her i gården ble alt så mye bedre når hun fikk en tutkopp hun lett kunne holde selv, nemlig nuk learner bottle. Slet litt med å finne en kopp som var god å drikke av og liten nok så hun kunne  drikke av den selv, men denne er helt super! (den er best i test på klikk.no) Hun drikke MYE mer vann nå en tidligere, tar skikkelig "magadrag" liksom hehe Før tok hun bare en eller to bittesmå super av flaska si! God til melk og tynn velling også!

I tillegg er den veldig enkel å rengjøre, ikke så mange deler som på mange andre (eks avent og mam sine), men er fortsatt non-spill; WE LIKE!!

ps; er ikke sponsa av nuk assa, selv om det kanskje høres sånn ut hihi

her er forresten link til testen

http://www.klikk.no/foreldre/article491701.ece

Takk for svar :o) Kjøper du de i vanlig matbutikk?

*Pompi* skrev:

Takk for svar :o) Kjøper du de i vanlig matbutikk?

Har ikke funnet de i matbutikk enda, bare på babyshop og lekebutikk (brio). Er litt dyre, 149,- på babyshop, 129,- på brio, men du får de til halv pris på ebay hvis du handler der

Jeg pilte til Babyshop og investerte i denne vidunderkoppen så fort jeg leste innlegget, og vet du hva....gutten skjønte umiddelbart at den ikke var helt tett, og ble så ivrig at han ristet vann over hele seg OG hele kjøkkenet. Serverer ikke NAN i den med det første

itzy skrev:
Jeg pilte til Babyshop og investerte i denne vidunderkoppen så fort jeg leste innlegget, og vet du hva....gutten skjønte umiddelbart at den ikke var helt tett, og ble så ivrig at han ristet vann over hele seg OG hele kjøkkenet. Serverer ikke NAN i den med det første

emoticon hihi

Back
Topp