Hvordan få filer om til gsd? Silhouette.

DramaQueen

Forumet er livet
F.eks en jpg. fil om til gsd? Er det ikke gsd det heter de filene som brukes til silhouetten?[8|]

[:)]

for å gjøre om til gsd må du kjøpe et eget program om jeg ikke har forstått helt feil.. men du kan jo bare åpne jpeg filen i shilouetten da... eller gjøre om til bmp fil hvis det ikke går...

er bare litt tungvindere, for du må åpne gjennom den grønne firkanten=)

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

for å gjøre om til gsd må du kjøpe et eget program om jeg ikke har forstått helt feil.. men du kan jo bare åpne jpeg filen i shilouetten da... eller gjøre om til bmp fil hvis det ikke går...

Atte, hæ?[8|][8|][8|] Enda like grønn jeg.[8D]

ORIGINAL: *~DramaQueen~*™

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Atte, hæ?[8|][8|][8|] Enda like grønn jeg.[8D]

hehehe.... du har sikekrt en jpg fil du vil bruke... du trenger ikke gjøre den om til gsd men du kan åpne den på en litt mer tunvind måte...

Gå inn i robomaster prog. ditt.

oppe i høyre hjørne ser du en grønn firkant, trykk på den... gå på file, load image, og der finner du figuren du vil åpne. Så trykker du "converter to outline"(tror jeg det står) da vil figuren din få en stipplete linje iytterkantene, så trykker du "paste and exit" da er figuren åpnet i programmet...

Men hvis det ikke skulle gå, så kan du gjøre om filen til BMP fil istedet!!

håper du skjønte litt mer.

Back
Topp