hvordan få en 4 mnder til å ta flaske? trenger råd!

Januar08mamma

Første møte med forumet
Hei. Vi skal gifte oss om en måned og jeg har veldig lyst å ta ett glass vin eller 3 under festen, men... Jenta vår liker ikke mm på flaske.. Vil kun ha pupp! Flaskemating gikk greit frem til hun var 6 uker, så var det bråstopp...
Har du noen tips?
 
Har hørt at andre enn meg bør gi flaske pga lukt, men da er det iallefall bare grining...
Har prøvd to forskjellige flasker. Bør jeg prøve fler?
 
Hei!
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg for her har våre små aldri tatt flakse, uansett type og hvor mye vi har forsøkt.
Men håper dere finner ut av det så du kan nyte vin på den store dagen.
 
Til lykke med dagen som kommer. Kose dere masse
 
Ei vennine sleit med dette for noen år siden.Og de som passa fikk ikke til,men jeg fikk til og da ble hun litt sur for dette var etter festen.
 
Få noen andre til å gi,noen som ikke blir stressa.Bruk god tid.
 
Håper det ordner seg.
 
du må bare holde flaska godt inni munnen så kommer ho til å suge på den. Ikke gi deg ho kommer til å ta den. Tulla mi på 2mnd har drikki av flaske siden ho var 3uker.  jeg bruker Avent flasker med nr 1 ..
 
lykke til det kommer til å gå bra
 
Har du prøvd tut kopp? fungerer her.....[:)]
 
vi har en liten gutt som fant ut at han ikke ville ha flaske lenger når han var ca.4mnd..
foskjellige folk prøvde,prøvde også me morsmelkestatning i den men uten hell..prøvde kopp..
til slutt prøvde vi med Sprøytepumpe sånne store 20ml ,ser kanskje litt snålt ut men det fungerte for oss:)litt søl mn d gikk greit ;);)
 
Back
Topp