Hvordan få de smÅ...

Ida82

Forumet er livet
til å bæsje på do???

Henger meg på denne.. Her bruker vi bleie enda, men han tisser på do innimellom. Men somregel gidder han ikke si fra om han bæsjer i bleia en gang..[8D]

Det lurer jeg også på, det er rett og slett et mareritt her.... Han har sluttet helt med bleie både på dagen og natta men bæsjingen går det treigt med, han holder seg og når han kommer på do prøver han ikke en gang. På de tre ukene han har vært helt tørr har han bæsjet 3 ganger på do og bæsjet på seg 4 ganger...

Ja ho holder igjen og sier ingenting, så jeg har det som vane å putte på ho bleie de morgenene jeg begynner sent, eller om ettermiddagen. Hvis ikke går det 3 dager mellom hver gang. Hadde ho enda bæsja på seg, da hadde ho i det minste fått ut bæsjen. Sa en gang at ho ville bæsje på do. Men da satt ho og presset i 2 sek, så ropte ho FERDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...

Kristoffer VIL IKKE bæsje på do. Han blir kjempesur hvis jeg spør om ikke han kan bæsje på do...[8D]

hmm, jeg vet egentlig ikke helt hva vi gjorde. Tror vi var veldig heldige med lillejenta nåt vi sluttet med bleie i våres. Hun sluttet både dag og natt med en gang, og har gjort alt på do siden. Eneste tipset jeg kan ha er å lage et sånt klistremerke-kort, hvor de får klistremerke hver gang de gjør noe på do. Kanskje en tur på hoppeloppeland når man har fått 5 eller 10 klistremerker. Vi gjorde litt dette før hu sluttet helt med bleie, og det var i allefall veldig stas :)

Lykke til med sluttingen :)

Her har vi klistermerker som klisters på et ark på do med bilde av gullungen [;)]
+ at jeg gjerne setter han på do om morgenen før stellet å så gir jeg han ei bok heheh da blir han sittende ei stund.... ti lnå har det bare skjedd 2 ganger at han har bærsja da, men det er framgang ;)

men han sier sjelden ifra om at han vil på do så jeg har lagt inn "faste"tider nå til å begynne med det er når vi står opp, en liten stund etter middag og til kveldsstellet....

Back
Topp