Hvordan få dagene til å gå?

PanserMarte

Flørter med forumet
Jeg er 100% SM pga. tung jobb og bekkensmerter, men begynner å synes dagene er lange. Har ingen barn fra før og ingen hjemmeværende venninder.

Tips til hvordan jeg kan få dagene til å gå mottas med takk... Alt av utstyr og rom til babyen er klart, jeg har både malt og vært kreativ der inne, men nå begynner jeg å gå tom for ideer. Hjelp! :)

Vi flyttet i nytt hus i sommer, så jeg har igrunn nok av ting å ta meg til. Problemet er bare at det fort blir for tungt for meg. Kynnere som kommer lett og en vond rygg er ikke det beste utgangspunktet :P

Jeg driver med scrapping da, så styrer nå på litt med det på dagtid hvis inspirasjonen er tilstede. Ellers har jeg et syprosjekt på gang. Har du noen hobby? :)

Har heller ingen venninner som går hjemme akkurat nå, så er stort sett alene om dagene. Igrunn så nyter jeg det bare! Jeg har jo en liten trolljente fra før, så er nok liv i heimen om ettermiddagen ;)

Har du en hobby? Kan du lage noe til babyen? Sy, strikke, hekle eller noe? Er du i form til å gå turer osv? Ser på bildet ditt at du fotograferer, det kan det bli mange fine høstbilder av nå om du kommer deg ut :)

Beklager dårlige (?)/lite ideer, jeg er nok virkelig ikke den rette til å komme med tips da, jeg syntes det hørtes heeeeerlig ut å være tom for gjøremål :P Nå jobber jeg jo 50%, har guttene hjemme 5 av 7 dager i uka og lurer på om jeg kommer i mål med alt som skal gjøres før lille kommer... Så her er nok å gjøre :P

Sitter i samme saxa, å er så utmatta at jeg orker ikke springe rundt i byen eller noe heller,så sover mye,og så har jeg begynt å ordne litt i bildene mine på de gamlepcene, samler alt inn på ekstern hardisk og skal lage album er ideen,men får se hvor mye energi jeg har,tar litt om gangen, noen dager sover jeg bare.....drit kjedelig,for inni meg er jeg såååå rastløs,men har rett og slett ikke energi...og jeg har til vanlig ADHD :P tar på å gå høygravid kan man si...

Blir helt misunnelig på deg, for du må jo tudligvis ha orkt til mer enn du har å gjøre, hehe. Jeg er super glad om jeg har fått vasket over gulvet iløpet av dagen, haha. :p

Jeg leverer jentungen i barnehagen mellom 8 og 9. 5 minutter etter hun er plassert der, er jeg hjemme og da er det først og fremst frokost som står på planen, før jeg MÅ slappe av på sofaen noen få timer. Så prøver jeg å rydde/vaske litt her og der, prøver å ha klesvasken under kontroll og middagen i boks. Slapper av en stund til, for da er jeg igjen utslitt, henter jenta i bhg, starter på middagen med engng vi kommer hjem og 20 min etterpå er pappaen hjemme og det er mat. Resten av kvelden ligger jeg halvdø i stolen eller sofaen... Kjempe spennende liv jeg har :p

Jeg jobber halve dager, og har egentlig fått en vaskemani uten like..
Kanskje du kan gå gjennom kjøkkenskap, klesskap, boder osv..?
Kanskje ikke det kjekkeste men gud så deilig det er å få ryddet vekk ting og tang :) Ta deg en tur.
Unn deg selv litt velvære.. Jeg skal selv på fotbehandling på wahwah idag tenkte jeg:)
Nyyyyyt det! Tror nok du vil savne alene tiden litt når bebi kommer :P

Jeg jobber halve dager, og har egentlig fått en vaskemani uten like..
Kanskje du kan gå gjennom kjøkkenskap, klesskap, boder osv..?
Kanskje ikke det kjekkeste men gud så deilig det er å få ryddet vekk ting og tang :) Ta deg en tur.
Unn deg selv litt velvære.. Jeg skal selv på fotbehandling på wahwah idag tenkte jeg:)
Nyyyyyt det! Tror nok du vil savne alene tiden litt når bebi kommer :p

Det med fotbehandling hørtes veldig digg ut:D

Back
Topp