Hvordan få barnehår til å vokse fortere?

hissigproppen

Gift med forumet
Snuppa har krøller, og nå begynner det å få litt lengde, ikke langt altså. Får ikke i hestehale, og knappest musefletter.

Når vi strekker ut "panneluggen" så rekker den til haka, noe a den. Men det krøller seg bare opp til et kråkereir når vi slipper, hehe.

Er det noe man kan gi av mat, drikke eller noe man kan ha i håret som gjør at det vokser bittelitt fortere, så det blir lettere å få vekk fra fjeset og ikke tover seg så fort?

Det er ikke så mye man kan gjøre med det, annet enn å sørge for at hun spiser sunt og godt, og får i seg nok vitaminer. Spesielt b-vitaminer er godt for håret, blåbær inneholder vel det, tror jeg.

Miriel skrev:
Det er ikke så mye man kan gjøre med det, annet enn å sørge for at hun spiser sunt og godt, og får i seg nok vitaminer. Spesielt b-vitaminer er godt for håret, blåbær inneholder vel det, tror jeg.

Ahh, hun liker ikke Blåbær :-(

Vi har klippet det jevnlig, for å unngå knuter på tuppene, så det kunne jo vært lenger. Men hva hjelper det om det bare er dreads.

Får se på frukt.no hvilke frukt og grønnsaker som inneholder mye B-vitamin.

Barbere håret vekk emoticon , vi gjør det på gutten vår.. Neeeiida.. emoticon Passer best å gjøre det på gutter gitt.

Vet ikke om B- vitamintilskudd om det er noe for barn? Sjekk apoteket/helsekost.

barn skal ikke ta vitamintilskudd om det ikke er nødvendig.... får i seg gjennnom mat...

*Flatula* skrev:
Barbere håret vekk emoticon , vi gjør det på gutten vår.. Neeeiida.. emoticon Passer best å gjøre det på gutter gitt.

Vet ikke om B- vitamintilskudd om det er noe for barn? Sjekk apoteket/helsekost.

Jeg ville faktisk barbere det da hun var noen få mnd...

Men neeeeeei da. Måtte beholde det "flotte" håret.. hahaha, kjempeflott a gitt :P

Det er ingenting som hjelper, kun tålmodighet. :)

Labambie skrev:
Det er ingenting som hjelper, kun tålmodighet. :)

Hvor kjøper jeg det??? emoticon

Hun har volum en jersy shore babe bare kan drømme om, men det er jo bare rett opp emoticon

Føler ingenting gjør det unfrizzy heller... Morrocco oil hjelper litt, serum fra KMS hjelper litt, men så kabow VOLUM igjen emoticon

Du sier det ikke går an å sette det opp i hestehale eller musefletter. Hvorfor ikke trø til med hårspenner for å få håret vekk fra ansiktet?

Back
Topp