hvordan få babyen til å ta mme? OPPDATERT!

LadyOnHeels

Elsker forumet
hun er så godt vant til mm, men grunnet mange problemer og mye styr så vil jeg heller gi mme. 

har prøvd med malt i men det funker dårlig :( vi bruker hipp foreløpig! 

--------------------

i dag tok hun endelig flasken og drakk i kveld 70ml hipp mme (40ml tidligere idag) :D fortsetter dette å gå bra så er nok jeg ferdig med ammingen i løpet av uken, litt trist siden jeg helst vil amme, men ikke for enhver pris! 
 
Prøv med collet!! Jeg anbefaler det til alle, og den siste jeg anbefalte det til bare spyttet ut alt annet, men collet går ned på høykant;) skader ikke prøve;)
 
Vår jente får også hipp. Hun har drukket bare det siden hun bar 5 dager og da tok hun flasken veldig finter en gang, men nektet pupp etter det. Men det har vell med at det nesten ikke kom ut noe melk fra meg (20ml fra begge bryst på 1.5 time...), så etter hun fikk mat fra flaske gikk det vel for tregt fra brystet... Så har dessverre ikke noen gode råd å gi annet en å bare fortsette å prøve, evt med ulike flasker/tuter. Lykke til!
 
Er det flasken eller melken som er problemet?

Tar hun flaske med mm?

Kanskje du kan prøve å blande litt mm med mme sånn at det ikke smaker så annerledes, og så ta mer og mer mme etterhvert som hun blir vant med det.

På hvilke butikker selger de Collett forresten?
 


Linemoren skrev:
Er det flasken eller melken som er problemet?

Tar hun flaske med mm?

Kanskje du kan prøve å blande litt mm med mme sånn at det ikke smaker så annerledes, og så ta mer og mer mme etterhvert som hun blir vant med det.

På hvilke butikker selger de Collett forresten?

tror det er begge delene.. hun vil ikke ha flaske og ikke mme :( collett har jeg sett på de fleste butikkene mener jeg :)

 
prøv dr browns sine flasker...gutten vår tok mme med engang med disse
 
Så bra, da får vi håpe det fortsetter den rette veien.
Jeg er helt enig, har man prøvd å amme og det blir for trøblete så bør man gå over til mme, det er ikke nødvendig å slite seg helt ut heller.
 
Back
Topp