Jeg fullammer nå, men kunne så gjerne tenkt meg at lillemor tok flaske også. Har prøvd med både med MM og MME på flaske, Men hun nekter og blir bare super fornærmet når vi prøver. Noen gode tips? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denneSamme problem her. Har ventet for lenge med å venne henne til flaske med mm virker det som. Hun tar den i munnen men bare småbiter litt i den og dytter den ut igjen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Skjer det samme her. Og vi har prøvd ut forskjellige flasker og vi prøvde hver dag i 3 uker. Vi gikk lei, skjedde ingen framgang i det hele tatt. Men tenkt å prøve igjen når hun e litt eldre. Må jo ta flaske før eller senere.Samme problem her. Har ventet for lenge med å venne henne til flaske med mm virker det som. Hun tar den i munnen men bare småbiter litt i den og dytter den ut igjen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eg har nettopp fikk min Filip til å ta flaske (yey! ) eg bare ventet til han er sulten nok til å ta flaske... Men eg har ikke lot han skrike hele dagen, måtte roe han på alle måte han vil. Det er viktig at han er rolig og skriker ikke når du gi flaske sånn at han kan smake og skjønne at det er mat. Min tok 6timer før han ble sulten nok og tok flaske.Jeg fullammer nå, men kunne så gjerne tenkt meg at lillemor tok flaske også. Har prøvd med både med MM og MME på flaske, Men hun nekter og blir bare super fornærmet når vi prøver. Noen gode tips?![]()
Det er nok det vi bør prøve her også, men vet ikke om jeg klarer å gjennomføre det. Hater å se henne sulten og ikke gi det hun vil ha. Vår tar villig flasken i munnen men suger ikke. Hvordan var det med deres i starten? Hun tar ikke smokk heller, suger bare bryst og på hendene..Eg har nettopp fikk min Filip til å ta flaske (yey! ) eg bare ventet til han er sulten nok til å ta flaske... Men eg har ikke lot han skrike hele dagen, måtte roe han på alle måte han vil. Det er viktig at han er rolig og skriker ikke når du gi flaske sånn at han kan smake og skjønne at det er mat. Min tok 6timer før han ble sulten nok og tok flaske.
Du har nok rett i at vi må bestemme oss. Vi har nok en litt sta baby som vet å skrike fra seg om kveldene så det er utfordrende, men vi får gjøre en real innsats nå. Takk for svar.Ikke vent til han skal suge, press litt på tuten utenfor munnen sånn at det kommer litt melk ut av det. Du må bare bli helt bestemt at nu skal han ta flaske ellers går det ikke hvis du klarer ikke å se han litt sulten. Det er vanskelig ja men bare prøv å roe han og leke litt med han. Eller kanskje min filip er bare "snill" baby, han klager ikke mye selv om han er sulten og hr basj i bleie.
Det var den første vi prøvde...har visst ingenting å si for henne hvilken flaske det er.Jeg vet at flasken fra Mam har vært løsningen for mange. Lykke til!