Hvordan få baby til å ta flaske?

Zophia

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Her nekter hun både smokk og flaske. Den smokken tror jeg nesten vi har gitt opp nå, men flaske MÅ hun ta snart!
Noen med noen gode tips???
 
Prøvd litt sukkervann på flaska? :)
 
Vi ga opp smokk til slutt men har fått til flaske.
Mam anti colic (hun tar ingen annen flaske).

Melka i flaska må være 40 grader og vi holder den opp ned en stund for å varme flaskesmokken (hun tar den ikke om den ikke er varm). Det må ha gått mange timer siden hun ble amma sånn at hun er skikkelig sulten, og pappaen må gi henne den stående/gyngende. Jeg går er sted hun ikke kan se meg. Da går det ned på høykant. Vi gir hipp ferdigblandet, hun får det bare to ganger i uka for å vedlikeholde
 
Vi ga opp smokk til slutt men har fått til flaske.
Mam anti colic (hun tar ingen annen flaske).

Melka i flaska må være 40 grader og vi holder den opp ned en stund for å varme flaskesmokken (hun tar den ikke om den ikke er varm). Det må ha gått mange timer siden hun ble amma sånn at hun er skikkelig sulten, og pappaen må gi henne den stående/gyngende. Jeg går er sted hun ikke kan se meg. Da går det ned på høykant. Vi gir hipp ferdigblandet, hun får det bare to ganger i uka for å vedlikeholde
He he... De vet hva de vil, tross at de bare er 3 mnd... :p
Måtte Google den flasken. Trodde vi hadde Mam sin, men ser ut til at den har glippet...Er Mam smokk vi har. Er straks på Meny. Kanskje de har den :)
 
He he... De vet hva de vil, tross at de bare er 3 mnd... :p
Måtte Google den flasken. Trodde vi hadde Mam sin, men ser ut til at den har glippet...Er Mam smokk vi har. Er straks på Meny. Kanskje de har den :)
Fant du og fått det til?
Har prøvd nå i to dager og får det ikke til:(
 
Fant du og fått det til?
Har prøvd nå i to dager og får det ikke til:(
Jeg skulle ha to ting på Meny: fisk og flaske. Kom ut med to bæreposer fulle... Og så gikk det opp for meg, i det jeg gikk ut døra, at jeg hadde glemt å se etter flasken..fullstendig ammetåke... Hadde vogn, og ikke bil, så ville ikke snu heller..
Fikk sjekket apoteket, men de hadde den ikke...
Skal se etter den i morgen ! :)
 
Jeg skulle ha to ting på Meny: fisk og flaske. Kom ut med to bæreposer fulle... Og så gikk det opp for meg, i det jeg gikk ut døra, at jeg hadde glemt å se etter flasken..fullstendig ammetåke... Hadde vogn, og ikke bil, så ville ikke snu heller..
Fikk sjekket apoteket, men de hadde den ikke...
Skal se etter den i morgen ! :)
Må være noe med Meny for jeg gjorde det samme fredag:)
Men jeg vet ikke om jeg gidder kjøpe andre typer flasker. Har brukt en halv formue på forskjellig type smokker uten at det hjalp....
Får følge med og se om dere fikser det med annen flaske:)
 
Må være noe med Meny for jeg gjorde det samme fredag:)
Men jeg vet ikke om jeg gidder kjøpe andre typer flasker. Har brukt en halv formue på forskjellig type smokker uten at det hjalp....
Får følge med og se om dere fikser det med annen flaske:)
Sambo hadde prøvd å gi litt med avent sin flaske. Den med fire full i. Den kommer det noen dråper ut av uten at hun trenger å suge. Da hadde hun vist bitte litt interesse, men så bare blitt sinna...
Lurer på om hun kanskje ikke vil ha melken vi gir (Althera), den smaker jo helt forferdelig. Tenkte jeg skulle heller pumpe og prøve å gi det på flaske.
Skjønner ikke at de skal være så sta :eek::p
 
Sambo hadde prøvd å gi litt med avent sin flaske. Den med fire full i. Den kommer det noen dråper ut av uten at hun trenger å suge. Da hadde hun vist bitte litt interesse, men så bare blitt sinna...
Lurer på om hun kanskje ikke vil ha melken vi gir (Althera), den smaker jo helt forferdelig. Tenkte jeg skulle heller pumpe og prøve å gi det på flaske.
Skjønner ikke at de skal være så sta :eek::p
Tror vi hadde kommet langt i konkurransen staeste unger.....
Jeg har bare prøvd Avent og NAN men bare den minste flaska. Han klarte ikke suge men tygde på den og det kom melk så jeg men det var ingen høydare
 
Back
Topp