Hvordan er

helen79

Forumet er livet
dagene deres sånn generelt? Er det bare stress, eller perfekte? Mine dager er ganske perfekte. Jeg står opp i 8-tiden, får guttene i parken til vel 10. Så går jeg å handler på nærbutikken og er hjemme til 11-tiden. Da får jeg gjort endel husarbeid frem til halv-1. Da begynner serien min på tv3. DAYS OF OUR LIVES. Da får jeg sette en episode før jeg må hente guttene. Så er det hjem å lage middag. Sånn er dagen min. Og det er så kjekt, får tid for meg selv. Deilig. Tar på høy musikk og koser meg. Apropos DAYS OF OUR LIVES, er det noen som følger med på det? Det er jo så spennende.

Idyllisk kaller jeg dagen din. Jeg står opp 0615 steller meg selv, sliter med å vekke sønnen min, steller han, lager matpakker og avgårde til jobb og barnehage. Er vanligvis ferdig på jobben 1530, da er det avgårde til barnehage for henting (hvis ikke sambo henter da), hjem og lage middag og leke og kose.

Nå er det litt slitsomt siden jeg er så forferdlig trøtt om dagen, men ellers er det jo en vanlig hverdag som jeg trives med.

Pleide å se på serien når jeg gikk hjemme, det var gøy det.

min dag b estår mest av å stå opp til mest rare timer.. gjerne mellom 5-8 så rydder jeg og vasker huset.. mater gutten min og lar han leke litt for seg selv før jeg tar meg en dsj, lager mat og ser på akkurat det samme som deg [:)][:)]
Er ganske spennende ja, men innimellom så er det gruelig mye tett der altså...
Irritererer meg at det skal forvandle Hope igjen, det er liksom vært så mye om det der før at dem godt kunne latt det være denne gangen....

Jeg jobber vanligvis i hjemmesykepleien, men nå er jeg sykmeldt og kjeder meg egentlig ganske mye, det er ikke så mye å finne på.....

jeg orker liksom ikke så mye hjemme heller siden jeg er så kvalm og trøtt hele tiden..men jeg håper det vil bli bedre[:D]

jeg ser ikke på days of our lifes, men jeg MÅ ha med meg HOME AND AWAY hver eneste dag hihihi...[:D]

ellers prøver jeg komme meg ut å gå litt, ta en tur på besøk til noen ikke bare bli sittende inne[:)]

også er jeg mye her på forumet da he he[:D][:D]

Theodor og jeg går hjemme hele dagen vi.. Drar og handler når det passer oss, er ute og leker litt når det passer oss, og drar bort når det passer oss...
Også får vi litt besøk og da.. Prater med søstern på msn klokka 17 hver dag, hun er i spania noen måneder..
Og samboer får mat, eller er med og lager den på ettermiddagen en gang..

Jeg følger også med på DOOL (som Joey kaller det [;)]) Er ganske mye rart som skjer, så en blir liksom litt hekta.. Men om jeg ikke har fått sett på på ei uke, har jeg som regel ikke gått glipp av mye...
Ting Tar Tid på den serien altså... 6 episoder om samma dagen.. Men samtidig har ungene plutselig vokst 10 år på under et år.. [:D]

Må si meg enig med panterinnen i det med Hope.. Begynner å bli litt brukt.. Også er jeg glad det tullet med hun dobbeltgjengeren til Marlena kokte bort... [;)]

Ja, man går ikke glipp av mye på den serien. Men jeg tror jeg er avhengig, for jeg må se serien hver dag. Spesielt når man vet noe stort skal skje. F. eks bryllup,eksplosjoner, o.l.
Jeg gleder meg mye til Chloe og Brady finner hverandre.

jepp, Chloe og Brady blir nok et par ettehvert de..

det blir chloe og brady også blir det slutt med belle og shawn.. belle blir sammen philip og shawn blir sammen hu derre jeg har glemt navnet på.. hu som har blitt voldtatt.... har lest det....
men det derre marlena greiene kommer sikkert opp igjen da..

Hun heter Jan. Hun flytter jo inn med Shawn, for han sier at han er faren. For å holde løftet til henne. Men hun mister barnet og skylder på Belle. Gudameg, det er så mye.

herregud.. og dette må vi vel vente flere år på at skal skje.....
det kunne gått litt fortere der da men..

Back
Topp