Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, hypermesis høres helt forferdelig ut. Det er så stor forskjell på gravide. Jeg har ikke vært kvalm i hele tatt. Det var jeg ikke forrige gang heller. Denne gangen er jeg bare sliten hele tiden, men herregud som jeg har lyst på alt mulig usuntTja, er 100% sykemeldt. Prøvde meg 2 uker på jobb, men det fungerte ikke så bra. Kommunal jordmor og leder mente jeg burde fortsette med s.mld. Så legen mente det var best han også.
Den verste hyperemesisen ga seg rundt uke 19, men det er fortsatt kort vei til totalt utmattelse. Bærer preg av å ha vært underernært og sengeliggende i 15uker. Nå har bekkenløsningen kommet, så livet leker![]()
Uff, hypermesis høres helt forferdelig ut. Det er så stor forskjell på gravide. Jeg har ikke vært kvalm i hele tatt. Det var jeg ikke forrige gang heller. Denne gangen er jeg bare sliten hele tiden, men herregud som jeg har lyst på alt mulig usunt![]()
Å gå fra kveld til dag er bare helt pytonVært i 100% jobb som sykepleier frem til nå, ikke vært borte fra jobb en eneste dag siden jeg ble gravid. Og det har igrunn gått greit, men kjente på at jeg var sliten nå, sleit med å jobbe kveldsvakt deretter dagvakt med bare 4-5 timer søvn, ikke uavbrutt engang da jeg våkner hver gang jeg må bytte sovestilling. I tillegg har jeg ikke hatt noen form for tilrettelegging på jobben så jordmor i bedriftshelsetjenesten syntes ikke jeg kunne jobbe fullt lenger, gått ned til 70% nå og 30% svangerskapspenger og kjenner allerede etter en uke at jeg føler meg både fysisk og psykisk mye bedre [emoji5][emoji106]
Er umulig å få roa seg ned og få en god natts søvn.Jeg som pleier å småløpe opp trapper dør nesten nåFormen er ok men dalende. Bekkenet småkrangler og skulle gjerne hatt mer energi.
Har begynt å kjenne meg tung i kroppen og mer tungpusta alt. Så lurer veldig på hvordan dette blir etterhvert.. [emoji16]
Jeg som pleier å småløpe opp trapper dør nesten nåSå tungpusta
![]()
Jeg som pleier å småløpe opp trapper dør nesten nåSå tungpusta
![]()
Sånn går det når man puster for toSignerer tungpustet [emoji15]