Hvordan er ventetiden på din klinikk?

BabyBelle

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Snøfnuggene 2025 ❄️
Hvilken klinikk bruker dere, og hvordan er prosessen? Hvor lang tid tar det fra evnt henvisning, til undersøkelse og forsøk?

Hvor fornøyd er du med klinikken helhetlig sett?

Vi er på St. Olavs. Ble henvist i slutten av november, hadde forsamtale i februar og startet opp forsøk i går. Fornøyd så langt, men er bare helt i startfasen enda :)

Vi er på Spiren, der er det ikke noen ventetid foruten det dere eventuelt må gjennom av undersøkelser, blodprøver o.l.
Har noen år ved UNN bak meg også, det var det fryktelig lang ventetid. Men det begynner å bli ganske mange år siden jeg var der sist, så det kan jo ha endret seg.

Vi er på Spiren, der er det ikke noen ventetid foruten det dere eventuelt må gjennom av undersøkelser, blodprøver o.l.
Har noen år ved UNN bak meg også, det var det fryktelig lang ventetid. Men det begynner å bli ganske mange år siden jeg var der sist, så det kan jo ha endret seg.
Ja, vi bruker spiren, men skulle brukt unn om vi hadde brukt den nærmeste offentlige. Men når klokka tikker så er de 20-32 ukene ekstremt vanskelig å godta. Jeg lurte på om vi skulle prøve oss på et offentlig forsøk likevel, men på en klinikk med kortere ventetid… men i dag fikk vi beskjed om at hvis vi ønsker helsøsken, og ikke bruk av donor, så er det kun en eneste klinikk som tilbyr den prosedyren vi da må ha. Og det var på et vis godt, for da «slipper» vi valget om offentlig/privat.

Vi er på St. Olavs. Ble henvist i slutten av november, hadde forsamtale i februar og startet opp forsøk i går. Fornøyd så langt, men er bare helt i startfasen enda :)
Så bra. Håper det går strake vegen!

Back
Topp