Hvordan er vekta på tampen??

Ra2

Glad i forumet
Jeg er i uke 38+5 og lagt på med 12 kg.

Uke 36 i morgen og opp 4,8 kg. Fornøyd med det, har nok spekk fra før av å tære på i ammetida :-)

36 uker og har lagt på meg 17 kg.. Skylder litt på bekkenløsning jeg :-)

37+4 og opp 5 kg. Har mer enn nok fra før så ingen fare her ;)

+10 kg. Ikke lagt på meg noe siden før nyttår...men magen vokser da, så ingen fare.

10 kilo og jeg er 38 uker på vei.. har gått opp 5 kilo på de to siste ukene nå

Eeeeeehhm... 25 kg :-o gjekk opp 30 sist og forsvant heldigvis fort igjen!! Håpe desse og gjer det! Masse vatn vel og merka

Gått opp 18 kg og 4 av de har kommet de tre siste ukene o_O

Er 37+3 og har gått opp 16. Hadde håpet å holde meg under 15.. menmen. Får heller trimme godt når lillegutt kommer ut! :)

Jeg er 36+3 og har gått opp 13kg.. var på kontroll idag. JM syns jeg hadde lagt på meg i ansiktet bare.. og at restn var mage. Så får no se hvor mye jeg legger på meg de siste ukene nå :)

Uke 37 og lagt på meg 6 kg :)  Har mer enn nok fra før, så trenger ikke legge på meg mere heller :)

Har komt opp i 15kg no... Dei siste tre kiloane har komt dei siste to vekene - har litt under tre igjen, håpar eg ikkje legg på meg like mykje dei neste vekene. Ikkje fordi eg er redd for å ta av igjen, men fordi eg kjenner meg så tung no

6 dager til termin og har lagt på meg 9,5 kg. Håper det holder seg der, for jeg har litt flere kg som skal av enn bare de når jeg er ferdig..

Er i uke 35.4 og har lagt på meg 17 kg!!! Men håper og tror mye er vann...
Sist la jeg på meg 23 totalt og klarte å gå ned alt så får satse på det nå og :)

Her har jeg gått opp ca 6 kg..

38+2 og har gått opp 17 kg... Har bekkenløsning, så har nesten vært stillesittende i månedsvis, og da er det jo ikke så rart...

ca 15 kg. Er 38 uker. Men gikk først ned 11 kg (hypermesis). Så kan også si at jeg har godt opp 26 kg!! =) Velger 15kg jeg da.  =)

Back
Topp