Hvordan er vekta og magen nå /snart 3 mnd etter fødsel?

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Her er det muffins mage og mangler enda 3kg på startvekta! Jobber ikke hardt for det da det er så intenst varmt! Å hadde ønska jeg kunne amme for da har jeg en drøm om at alt trakk seg fortere tilbake slik som meg 1 mann :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vekt har jeg ikke stått på de siste to årene. Ville ikke la tallene styre hvordan jeg føler meg.

Men merker jo på klær at jeg fortsatt har litt igjen. Men det kommer seg :)

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app
 
Er 6 kg lettere enn når jeg ble preggis. Men litt vel mye muffins her da jeg var/er overvektig fra før ;-)
For min del er der 2 mnd siden han kom i morgen :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 8 kg lettere enn startvekten:-D Noe godt kommer hvertfall ut av den intensive ammingen min:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har fortsatt noen kilo igjen til min start vekt, men har ikke stresset enda så hardt med å bli kvitt dem. Magen henger godt den,,,, skal jobbe med å stramme den opp igjen etterhvert..


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Er desverre blitt altfor tynn, ei vekt på knappe 45 kg. Aner ikke hva som skjer :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ammer du ? Med første vog eg 45 lg etter nåken mnd med amming, og hadde 0 energi! Alt vart bra når eg slutta og amme, etter 10 mnd;p

No er eg ca startvekt og magen ser ok ut;) mest irretert over den lange mørke streken som går longt over navlen;p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er nede på startvekta og magen er flat igjen, trenger bare å stramme opp og bygge litt muskler :) Egentlig fornøyd med hvordan kroppen har kommet seg.
 
Magen er som en deig og full av strekkmerker som jeg smører for harde livet hehe.. Ellers så er jeg ca 11-12kg fra det jeg var før jeg fødte. Syntes det meste av vekten har samlet seg på hofter, bryst og mage så tar tiden til hjelp. Vil ikke miste verken melken eller forstanden ved å slanke meg. :)
 
Veier 5 kg mer enn startvekt og har ingen hast med å gå ned i vekt. Har derimot begynt å stramme opp litt for å komme inn i min gamle garderobe - ellers blir det en dyr høst :p

Følger med på kostholdet for å få i meg nok/riktig til både amming og lett trening. Går for tiden i squat og planke-challenge, samt svømming i sjøen. Bruker MyFitnessPal- appen som er helt super for å kontrollere matinntaket :)

Magen er relativt deigete, men ser ikke så verst ut.

Som sagt, null stress :)
2 mnd + 1 uke her :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7 uker siden fødsel her. Jeg gikk opp 18 kg og har 2 kg igjen til startvekt. Har ikke gjort noen ting for å gå ned. Jeg var godt trent før jeg ble gravid, og har ikke trent noe etter fødsel bortsett fra trilleturer og squat challenge ;) Gleder meg til å komme ordentlig igang med treningen igjen, for trenger en real stram-opp :p
 
10 uker siden fødsel og ned 18 kg..3 kg igjen til startvekt..Skal prøve og gå ned noen kg til men det er hardt;( Magen er stor ennå og brøddeig..den får jeg nok aldri helt bort desverre;(
 
Takk adele :). Vet ikke helt. Lå på +9 kg en snau uke før termin og gikk 10 dager over. Snuppa veide 4.670g og jeg så slik ut 3 dager før termin
Haha, rart å tenke på egentlig ;)
 
Takk adele :). Vet ikke helt. Lå på +9 kg en snau uke før termin og gikk 10 dager over. Snuppa veide 4.670g og jeg så slik ut 3 dager før termin
Haha, rart å tenke på egentlig ;)

Utrolig at du hadde en så stor jente inni der ;) Du så veldig bra ut.
 
Takk, veldig koselig å høre. Jordmora mi var overbevist om at vekstkontrollen på sykehuset var feil (førstemann var også 4.7) og at jenta maks ville veie 3.8 som jenta mi. Overraskelsen var derfor stor [emoji12]
 
Muffintopp! Skulle ønske! Her er det fremdeles gravidmage :( fullammer, men er fremdeles stor! Ikke kjangs å komme i gamle klær, sko osv fra før graviditeten :( lenge til gifteringen kommer til å passe...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er heldigvis relativt "normal" igjen, og var det ganske raskt etter fødselen selv om jeg delammet.

Men magen er fortsatt bittelitt synlig- og den skal vekk! Snarest! Begynner hardtrening fra neste mandag , da skal det strammes opp skikkelig !:)
 
Back
Topp