Hvordan er vekta? Etter fødsel?

Ikke helt tilbake igjen til startvekten, men -21 kg 12 dager etter fødsel! :) Uten å løfte en finger :) (Eller jo forresten- jeg klemte da tross alt ut to stk, og hadde enorme mengder vann i kroppen på slutten... ;) )

Æsj... to uker er gått og det er 6kg igjen. Men 10kg er vekke.

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

2 uker siden fødsel, og har gått ned 12 kg. 4 igjen til startvekta.

Hadde to kilo igjen etter en uke!:) nå vet jeg ikke, tenker ikke så mye på det:)

Sist jeg var på vekta hadde jeg 1,5 kg igjen til før-gravid-vekta. Hadde håpet at det skulle gå litt saktere...

He He her var det mange fine tall. Jeg har mistet snart ti og har 13 kg igjen... 18 dager etter fødsel.

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Tørr ikkje gå på vekta. Er redd for å bli skuffet !! Men regner med å sjekke på onsdag når eg skal besøke søstera mi, siden hu har badevekt.
Venter på at formen skal komme seg så det går an å begynne med småturer ;)

To kilo mindre enn før jeg ble gravid:):)veldig fornøyd:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har tatt av 12 kg, 5dager etter fødsel:) 10 kg igjen...

-------------------------
Therese 5. april 2009
Trym 17. juli 2013

Har tatt av 12 kg, 5dager etter fødsel:) 10 kg igjen...

-------------------------
Therese 5. april 2009
Trym 17. juli 2013
Godt å høre vi er flere, ble litt satt ut av at "alle" her har ingenting igjen;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Er 6 kg lettere enn når jeg ble gravid .. og håper ammingen tar vekk 10+kg til :)

Gikk opp 10kg i svangerskapet...
Miststet "bare" 4kg da han kom .
Så har 6kg igjen for å kunne være tilbake på start vekta...
(10dager siden fødsel)

Gikk opp 8 kilo i løpet av svangerskapet, nå 4 dager etter er 4,5 kilo borte:) men jeg er litt storforlangene, og vil helst ha bort 13 kilo til;) hadde litt ekstra å ta av når jeg ble gravid;)

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Gikk opp 20 kg, gått ned igjen 12,8 på 11 dager, mangler 7,2! Går vel saktere nedover nå regner jeg med, skal bli godt å komme seg på spinning og styrketrening igjen :)

Termin 7.juli

Husk at de som har mye igjen veldig ofte ikke svarer på sånne tråder, dere som blir frustrert over å se at "alle" har gått alt ned.

Har mye igjen til startvekt her, dessverre.

Back
Topp