Hvordan er været der DU er nå?

LilleNea

Elsker forumet
Marslykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Denne sommeren er til å bli deprimert av... Egentlig er jeg ikke noe syte-person (tror jeg selv iallfall :rolleyes:) og innfinner meg stort sett til hvordan været er... Men i år kan jeg telle på en hånd hvor mange dager jeg har hatt shorts på meg. Om det er oppholdsvær, er det sjeldent temperatur til det.

Her i dag er det foreløpig blå himmel, men når jeg snur meg å ser ut av et annet vindu er det grå himmel..
Håper å treffe sola når vi skal til østlandet neste uke!!

Her er det bare drittvær, hatt få dager med sommervær.. i går kom det en enorm hagelbye med store hagl... lile nitrist idag.. ser ut som vi har hoppet forbi sommeren iår! :confused:

Har väl sett solen 5-6 ggr i år kanske...skit sommar än så länge

Regnar nu btw

12 grader og regn.... som hele resten av sommeren. Jeg har gått med shorts én dag denne sommeren.... tragisk :(

Blå himmel og sol ute akkurat nå, men jeg er på jobb, så det spiller ingen rolle. :p

Er på biltur trondheim-Flatanger. Aner ikke hvor vi er nå, men det er 17gr og sol.. Men ja, blir deppa av været sånn som den har vært i sommer. Har fra før av 0 energi, og lite sol hjelper ikke akkurat med det ;-)

ImageUploadedByBV Forum1437744342.981617.jpg

Her i Danmark er det 23 C og sol måtte rømme landet , må ha litt sol før en lang vinter, hjemme er det 8 grader og regn

Fra Østlandet kan jeg melde om sol og 20 grader, men med noe skyer innimellom! :) ikke at det har vært vanlig her heller altså...

Her har vi herved fått regnskog......håpet er at det i alle fall blir et godt soppår! MMMMMM kantarell!

På ferie i Spania er det full sommer, men nesten litt for varmt, selv for en solrotte som meg :)

Nydelig vær i dag, til en forandring!

Etter masse sol og sky har vi idag fått øs pøs regn..

Back
Topp