Hvordan er været der DU bor?

mommy_to_be

Gift med forumet
Her har snøen blitt til regn, og det har vært mørkt og grått i flere dager... I dag jubla jeg da jeg våkna, for sola skinte[:D] også begynte det å hagle[:'(]

Hvordan er det der dere bor? er dere kvitt vinteren?

Her er det forresten nesten 10 varmegrader[:D]

her var d bjyndt å bli vår å fint, trudde vi.. men neida.. en kvann som ville det annaleis, så her snør det igjen[:'(]
er møkk  lei snøv nå!

her skinner sola fra nesten skyfri himmel, herlig [:D]

ORIGINAL: mamma_moni

her skinner sola fra nesten skyfri himmel, herlig [:D]

kor deilig. skulle ønske det var slik her også

her på stord har da vært byger med regn/sludd i dag! til min store fortvilelse! vil ha skikkelig vår! men me hadde heldigvis litt opplett tidligere så me kunne gå bort til fjøset på gården som ligge 200 m vekke så  me fekk sjå nydelige nyfødte lam :) fekk litt vårfølelse då :)

Dessverre overskya her idag, men våren er i annmasj :)) ca 2-3 grader, så kan vel ikke klage :)

ORIGINAL: *frk*

her var d bjyndt å bli vår å fint, trudde vi.. men neida.. en kvann som ville det annaleis, så her snør det igjen[:'(]
er møkk  lei snøv nå!

ORIGINAL: Baby_2010

Dessverre overskya her idag, men våren er i annmasj :)) ca 2-3 grader, så kan vel ikke klage :)

Sånn er det her også, kan høre fulgene kvittre.[:)]

Her også :)

Her er det faktisk ikkje vær idag..
Vindstille, ingen nedbør, ingen sol, litt skya..
I går på dagen va det sol, så va det antydning te slaps nokre minutt på ettermiddagen..
Eh, om vinteren er vekk?
Umogleg å sei - enno [;)]

Stor sol, og bar bakke :D
Deilig og varmt også, så nå skal jeg sette mg ut i sola, etter masse reingjøring :)

Vi har hatt sol og fint vær i flere dager vi, men nå kom regnværet..
Men det går vel greit, blir lufta rensa opp litt å [:)]

Her er det grått og trist! I stad regnet det litt, men har stoppet nå. Snøen holder på å forsvinne.
Ikke akkurat noe påskevær for å si det sånn.. hehe. [;)]

her er det overskya med litt solskinn innimellom... 4-5 grader. begynner å bli bart ute, nå må det bare tørke for her er det sølete som fy! gleder meg så til det blir tørt å fint nå[:D]

her er det også regn :( men bedre det enn snø.. har 8 varmegrader her

ORIGINAL: Zol80

Snør og regner...

ja, men snøen er no vertfall smelta, så er jo litt vår[;)]

ORIGINAL: lillegulli

Stor sol, og bar bakke :D
Deilig og varmt også, så nå skal jeg sette mg ut i sola, etter masse reingjøring :)

ååååh, så deilig!! Gleder meg så til å la dørene mine stå oppe!! La vårdufta slippe inn <3

Vi var akkurat ut å koset oss i hagen, med 11 pluss grader,men så kom det den haggel skuren så nå sitter vi inne å koser oss med påske godt,men ser fin været er på vei tilbake[:)]

Nå har endelig solen kommet! [;)]

Back
Topp