Så koselig tråd
Vi har vært kjærester i 6,5 år, og flyttet sammen med en gang av praktiske årsaker
I 2013 kjøpte vi oss hus i Østfold, og stortrives!
Han er 29, jeg er 31 og begge har statlige jobber vi trives godt i. Han jobber 3-skift, noe jeg kjenner er, og kommer til å bli ganske slitsomt da mye faller på meg de dagene/ukene han ikke har fri eller jobber dagtid.
Sammen har vi en veldig aktiv datter på 17 mnd, som vi brukte over 3 år og 3 ma/sa på å få til. Gikk til utredning for barnløshet og hadde fått dato for IVF da det plutselig kom en spire som klamret seg fast ♡
Vi bestemte oss for å ikke bruke prevensjon etter førstemann, siden vi ønsker oss to tette. I sept/okt i år tok jeg en provera-kur siden jeg fortsatt ikke hadde fått igjen mensen etter fødselen aug.2016. 6 uker senere testet jeg positivt
Håper jeg slipper å miste denne gangen! Vet ikke hvor langt jeg er på vei, men venter på time til TUL etter at fastlegen sendte henvisning forrige uke.
Jeg blir kvalmere og mer sliten for hver dag som går, men ellers et livet bra
Har en sjef som er sykt grei med hjemmekontor, det et gull verdt nå! Sitter faktisk med pc'n ved kjøkkenbordet hjemme i dag