Hvordan er timberland mukluk skoene??eller andre timberland sko

to prinser

Elsker forumet
Hei eg lurte på om noen viste hvordan disse skoene er,greie i str,vanntet,varme osv?

Har erfaring med timbeland sine sko.

Trenger MEG noen nye vinter sko og er ute å går kvar dag så derfor må dei tåle lit..

http://www.timberland.no/resize/w1000h1000/bilder/bilder/produktbilder/21632.jpg

eller disse

http://www.timberland.no/index.php?mapping=18&gruppe_nr=210100&produkt_nr=13671

og disse

http://www.timberland.no/index.php?mapping=18&gruppe_nr=210200&produkt_nr=21646

eg har dei siste...ikje brukt dei ennaa...men det e jo gortex..saa ska jo taala regn jah!
eg maatte opp ein strl i dei...bruke 38 ,men kjoepte 39
kjempe fine e dei ijallefall:)

Jeg har mukluk skoen. Gikk opp en halv str ettersom jeg lett fryser på føttene og skal bruke de til arbeid ute i bhg. og de er kjempe varm. kanskje litt tung, men ellers er jeg kjempe fornøyd [:)][:)]

kjøpte de nr 2 til jenta på 9år.(junior str)
ho bruker de på skolen og er veldig fornøyd.gode og varme og vantette er de[:)]

Jeg har Mukluk'ene, de er bare helt genial! [:D] Elsker dem!
De er kjempevarme, og ikke tunge å ha på i det hele tatt.

Måtte gå opp en str jeg da.

tanza

Takk for svar,kas farge tok du? Har noen heilt vite og.

Hmm dei såg gode ut så håper fine dei i butikker så eg kan prøve dei.

Takk for svar alle sammen så dere anbefaler muklukene,ja skoene må være varme og vanntete.
Evt kas farge har dere/ville valgt såg lit på svarte men er så usikker og har ikkje heilt lyst på hvite siden har hvite vintersko ta før men begynner å bli stygge og slite[&o].

Er dei tunge eller lette (greie å ha på)

de er kanongode,har hatt flere sko i det merket, har hatt min vanlige str el en halv str opp som regel. MEN prøvde muklukene i mørk brun denne uken, og da var 38,5 alt for liten,jeg bruker 37 til vanlig..

ORIGINAL: to prinser

tanza

eg tok den fargen d va bilde av.....men saag i ein aen butikk i heilt brunt...moerke brunt...dei va kjempe fine!

Takker,hmm kansje eg må da ha 39 siden eg bruker 38.

Eg syns og dei mørke brune virka fine eller svart,hmm kansje blir slike sko da siden dei tøler lit.

ORIGINAL: tanza

ORIGINAL: to prinser

tanza

eg tok den fargen d va bilde av.....men saag i ein aen butikk i heilt brunt...moerke brunt...dei va kjempe fine!

Okei,eg og syns den såg fin ut i den farga.

Uff så vanskelig det skal være å finne seg noen gode vinter sko[8D]

Jeg har mulukkene har de i den gul fargen,måtte ned i str bruekr vanligvis 40 men de har jeg 39,5 i.
Superfornøyd emd skoene,gode og varme[:D]

Jeg har Timberland Mukluk og Timberland Rime Ridge [:)] Begge parene er kjempe varme og gode, men Muklukene kan ikke sammenlignes med noe [:D] De er verdt hver ei krone! [;)]
Bruker vanligvis 36-37, og har 37 i begge Timberland parene [:)]

eg har de mellomste og de er vertfall veldig varme!! Har ikkje fått prøvd dei i skikkelig snø enda så vanntettheten veit eg ikkje enda. Dei e store i str så eg gjekk ned ein halv str

Jeg elsker Muklukene mine! 
Varme og vantette. Kjempedeilige å ha på!

Tusen takk for svar,da blir det en by tur og håpe dei har muklukene i butikken så eg kan prøve dei på.
Det blir sikert dei,gubben likte dei i svart.

For vi har en egen timberland butikk her[:)]så da kryser eg for at dei har skoene inne.

Mukluk er så absolut de beste vinterskoene jeg har hatt...

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor dere går opp str. Jeg bruker 39-40, men har 38 [&:]

Okei,da slipper eg heilt sikkert å gå opp i str da,bruker til vanlig 38.

Syns du dei er store i str og behandler dere skoene ettervert med noe?

Jeg har ikke fått prøvd mine så mye enda, men det lille jeg har brukt dem så er jeg fornøyd.
Mine er brune, glad jeg ventet med å kjøpe til i år, for i fjor siklet jeg på de hvite[8D]

Okei,er du fornøyd med dei brune og var dei fine?

Eg har hvite vintersko no så det vil eg ikkje ha denne gangen her[X(]

Back
Topp