Jeg legger inn minn første tråd her på terminforumet. Har vert prøver i over 2 år, men har mistet flere ganger. Har dermed ikke tård å komme inn her. Har litt mer troen nå, men hver gang jeg troen og håpet på at det går bra, så minsker symptomene og håpet daler. Er inne på UL en gan i uka for de meste denne uka skal jeg ikke og kjenner det er grusomt. Denne uka har symptomene roet seg litt mer ned. Er ikke kvalmen morning og kveld lengre, har mindre murring og stikkninger i magen. Har denne gangen ikke kjent så mye til at ligamebtene strekker seg utenom hvis jeg strekker meg når jeg ligger flatt, men det har og roet seg. Hvordan er det med dere. Lurer spesielt på det siste om murring, ligamenstrekk, og stikkninger har blitt verre eller om det har roet seg hos dere og? Vet det er normalt at symptomene roer seg når en nermer seg 12 veker, men er mer nervøs for det som gir tegn på at livmoren vokser har roet seg. Jeg er 11+ 1. Sist UL var 10+3, neste er 12. Er første gang jeg har komt så langt.
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app