Hvordan er symptomene deres når dere nermer/ er passert 12 veker?

trolli

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Jeg legger inn minn første tråd her på terminforumet. Har vert prøver i over 2 år, men har mistet flere ganger. Har dermed ikke tård å komme inn her. Har litt mer troen nå, men hver gang jeg troen og håpet på at det går bra, så minsker symptomene og håpet daler. Er inne på UL en gan i uka for de meste denne uka skal jeg ikke og kjenner det er grusomt. Denne uka har symptomene roet seg litt mer ned. Er ikke kvalmen morning og kveld lengre, har mindre murring og stikkninger i magen. Har denne gangen ikke kjent så mye til at ligamebtene strekker seg utenom hvis jeg strekker meg når jeg ligger flatt, men det har og roet seg. Hvordan er det med dere. Lurer spesielt på det siste om murring, ligamenstrekk, og stikkninger har blitt verre eller om det har roet seg hos dere og? Vet det er normalt at symptomene roer seg når en nermer seg 12 veker, men er mer nervøs for det som gir tegn på at livmoren vokser har roet seg. Jeg er 11+ 1. Sist UL var 10+3, neste er 12. Er første gang jeg har komt så langt.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Vi er jo veldig forskjellige. Men " normalt" så minker symptomene rundt uke 12. Så kommer noen av dem tilbake mot 3. trimester.
Stikkinger og murringen kommer og går hele tiden. Er en stund siden jeg hadde det sist. Men så lenge man ikke har vondt å blør så ville jeg ikke vært redd :)

Godt å høre at de kommer og går. Har mye hørt at de kommer å går, men det blir ikke så mye nevnt om det går timer, dager eller uker når en kjenner tegn på at det vokser å står i. Symptomene kjenner jeg er ikke det verste fordi om jeg er nervøs når de og blir svakere , men det jeg er mes redd for er når jeg ikke kjenner de tegna på at det vokser.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Jeg er ikke tolv uker enda denne gangen, men sjekket litt i dagboka mi fra forrige svangerskap. Der sto det at fra uke 11 hadde symptomene begynt å bli mindre. Ikke var jeg trøtt eller kvalm lenger og ikke stikkinger eller strekking like mye som i starten :)

Lykke til! Håper spiren din klamrer seg fast til the bitter end :)

27.12.14
02.06.10

I de to andre sv.skapene mine har jeg ikke kjent noe fra uke 8.. Men akkurat dette er litt annerledes! Skjønner du er bekymret men det er veldig vanlig at man mister symptomene når man nærmer seg tre mnd'er :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Jeg er 11 uker på torsdag, eneste med meg er at jeg er kvalm ( kaster opp hver morgen frem til 1400 ca ) og ømme bryster.. Er ikke trøtt lengre. Her kjenner jeg det strekker og stikker flere ganger daglig.. Og masse luft i magen

Lykkelig gravid ❤️

Jeg er 11+1 i dag og har ikke mange symptomer..Eneste jeg merker er puppa..Ikke hver dag dem heller..Stikkingen er av og på..Kan gå mange dager i mellom..Er helt normalt når vi nærmer oss 12 uker..Trøttheten har jeg fremdeles

Jeg er 10+4 idag og har ingen symptomer lenger. Vel, utenom å ikke ha lyst på kaffe da...ellers null symptom.. jeg har selv hatt to spontanaborter før dette og er veldig nervøs. Men nå når jeg er så langt - tenker jeg at dette går bra. Håper du kan kose deg over graviditeten

Jeg er i uke 10-11 og her er det noen dager med mye kvalme og trøtthet og dager uten. Avhenger litt av hvor sliten jeg er- tror jeg. De forrige svangerskapene var ca like og rundt uke 12 hadde jeg sjeldnere symptomer.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Her er det kun dårlig matlyst som er fast følgesvenn. Kvalmen kommer og går og det samme gjør murringer :)

Håper virkelig kvalmen går over til uke 12 :) og helst før også ;)

sendt fra mobilen via BV-appen

Er 12 uker på søndag og merker ikke så mye stikkinger. Kan komme en dag innimellom, men kan fint gå en uke uten også... Men nå har jeg egentlig ikke merket så mye noen uker, bare enkeltdager her og der... Og alt var bra med min lille iallefall... ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk for alle svar. Godt å høre at det ikke er bare hos meg stikking ligamenstrekk og murringene har roet seg. Føler meg nesten ikke gravid nå uten om magen som er større og ømme pupper. Gleder meg til helgå er over, så jeg får komt meg på ul. Har vert de lengste dagene på lenge.

11+3 i dag. har kvalme på og av, mandag var helt grusom. ellers dårlig matlyst, kalrer ikke mat med masse smak/krydder,klarer ikke brød,smør,kaffe etc.. men det er merkbart at det med selve kvalmen minsker i hyppighet. før var jeg og veldig "fyllt" opp i magen,det er og så vekke :) jeg var på ul for en uke siden alt va i den skjønneste orden da,så jeg håper at det fortsetter sånn :) sist var jeg så dårlig og spydde til uke 14 før det ble slutt på å kaste opp, men var fremdeles uggen resten av tiden,og spiste lite

Back
Topp