Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns HM sine str er små og Cubus sine store! Både Kapphal og Lindex syns jeg er på snittetDere som har barn fra før. Hvordan faller størrelsene ut i forhold til hverandre på Cubus, Lindex, Kapphal og H&M? Er det noen som har påfallende store eller små størrelser?
Nå er jeg litt over gjennomsnittet interessert i barneklær, og har derfor litt erfaring, og jeg vil anbefale på det varmeste å kjøpe kvalitetsklær, hvertfall styre unna H&M, for de klærne blir stive og formløse, og jeg har gitt det en sjanse, var det jeg kjøpte til å begynne med, syntes omslagsbodyene er greie, men som sagt blir fort stivt og formløst, særlig hvis det må vaskes ofte. Lindex opplever jeg som helt greit, og det er kanskje litt stort i str. Hos Kappahl har jeg bare brukt Newbie, helt grei kvalitet på det også, og ganske normalt i størrelsen, klærne fra Cubus syntes jeg også er ganske håpløse slik som H&M, men pysjene har vi brukt litt, også ganske normalt i størrelsen, men ulla fra Cubus er ganske grei, hvertfall den ene bodyen vi har hatt derfra, har hørt at det er Joha som produserer for dem.
Men vil på det varmeste anbefale merker som Hust & Claire, det holder seg mykt og godt vask etter vask, og det er enkelt å få solgt videre, ganske normalt i størrelsen det også. Ulla derfra har tapt seg de siste årene, men det holder en sesong for han turboen vi har her, og det kan nok fint brukes av en til.
Joha er jeg også veldig glad i, det er ikke veldig mye dyrere enn H&M og de andre kjedene, er vel ca. samme pris som Newbie. Joha opplever jeg som litt lite igjen, hvertfall opp til str. 100.
Name It, helt grei kvalitet, men det er smått igjen, vår gutt har aldri vært babylubben, lang og tynn hele veien, og jeg syntes de klærne har vært for smale for han.
Så jeg vil anbefale å kjøpe litt dyrere klær, men da slipper du å kjøpe mer fordi det andre blir ubrukelig, og du kan få solgt det videre når det ikke passer lenger, hvertfall H&M opplever jeg at jeg ikke får solgt i det hele tatt, og når du da ikke har noen til å arve heller så er det veldig mye klær som går til spille. Og veldig veldig ofte har nettbutikker 20-25% gjennom sesongen, så det trenger ikke bli så veldig dyrt heller.