M
Moderator Tone
Guest
Hvordan er det med dere?
Formen / jobb / spark / snart klare til babyens ankomst osv ? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her med nattesøvnen...har alltidFormen ganske fin! Prøver å trene, men har noe voldsomt med kynnere. Ellers så er nattesøvnen håpløs. Ligger å kikker i taket, og er ikke trøtt :/ Jeg har ikke handlet noe. Fått litt klær, men satser på et raid neste uke...![]()
Samme her med nattesøvnen...har alltid
hatt litt problemer, men nå er det helt sykt. Sovner aldri før 02... Hva med deg?
Akkurat nå, med vinterferie og bare late dager er formen på topp! Helt fantastisk å gå en hel dag uten å få kynner, eller at det verker i bekkenet. Jeg kan faktisk gå helt normalt uten å kjenne noe! Og får sovne med en gang om kvelden. På jobb er det kynnere av og på hele dagen, og vagging på grunn av bekkenet. Det gjør vondt, rett og slett. Sliter med å sovne om kvelden fordi bekkenet verker, og blir liggende våken når jeg våkner om natta.
Eneste tilrettelegginga jeg kan se for meg hadde hjulpet, måtte være å ha en svært komfortabel stressless som jeg kunne liggesitte og gjøre kontorarbeid i, og så at elevene kom inn i rommet og fikk undervisning uten at jeg trengte å røre meg. Har jobba 100% til nå, etter vinterferien blir det ca 50% hvor jeg for endel av de bortfalne timene får svangerskapspenger (friluftsfag, litt upraktisk å ha med elever på tur).