Lykkeligmammatilén:)
Forelsket i forumet
Flere som er rastløse og litt utenfor seg selv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er det til tider! Veldig inni den berømte bobla og tiden bare kan ikke gå fort nok. Men har heldigvis en 3-åring som får tiden til å gå. [emoji4]
på bunn... skal heldigvis snakke med jordmor til uken. det er ikke normalt å måtte pakke "i tilfelle SA toalettmappe" når du skal bort noen dager... jeg har ikke noe forhold til graviditeten, hadde det ikke vært for at jeg måtte slutte å røyke så tror jeg ikke jeg hadde tenkt på den engang-... det er bittert å føle det slikt. jeg får ikke gjort så mye hjemme heller for jeg er redd det kan utløse ny sa eller ma da... ønsker meg en tidsmaskin!
Temmelig ustabil psykisk :/ Forrige graviditet var jeg egentlig deprimert hele første trimester. Litt bedre denne gangen heldigvis, men generelt dårlig humør. Nærtagende og lett fornærma. Fort lei meg! Tenker som sist at jeg IKKE skal ha flere unger... Vet det blir bedre etterhvert heldigvis, og når man har fått ungen glemmer man alt det vanskelige underveis i graviditeten [emoji173]️
Så skummelt å se blødning etter murring. Krysser fingrene for at det er uskyldig, men skjønner godt du er bekymraDet et slitsomt å ha det slik :/ Jeg håper det blir bedre i andre trimester som sist, så du kan ha det godt resten av tiden [emoji4] Jeg håper inderlig den gulroten er verdt hver tåre og sinneutbrudd [emoji173]️
Jeg har hatt en liten blødning igjen i kveld.. Ikke friskt blod. Kjente det begynte å murre, så gikk jeg for å se, og da kom det litt brunt blod. Litt mer enn det jeg hadde forrige helg. Blir så bekymret. Tror jeg blir kvalm av bare bekymringen, så jeg nesten må kaste opp [emoji853]
Så skummelt å se blødning etter murring. Krysser fingrene for at det er uskyldig, men skjønner godt du er bekymra [emoji173]️
Tror jeg har vært heldig så langt. Et eller annet i psyken som sier at «det går bra» og at denne graviditeten kommer til å gå bra. Synes det er rart da jeg er en meget rastløs person ellers hvor helseting kan gi meg angst, mens graviditeten nærmest har hjulpet med angsten