Hvordan er sexlivet????

Grete71

Forumet er livet
Her er det jammen nokså likt 0, gitt... De første ukene pga disse forbaska blødningene, så kom en god dose trøtthet, og så har det liksom ikke tatt seg helt opp igjen... [8|] Nei her må det skjerpings til! Stakkars mannen.... Men føler at trøttheten også begynner å gi seg litt, så nå.... [8D]

jeg har ikke turt pga at jeg har vært så redd for å miste, men i går turte jeg og jeg begynte ikke å blø eller noe så det gikk jo bra:) har hatt sånn sexlyst at jeg ikke har visst hvor jeg skulle gjøre av meg hehe

Hahahahahahaha ja da må det ha vært ganske frustrerende!!!!! [8D][:D][:D][:D] Men du vet, bebissen ligger godt beskytta inni der.. Er ikke farlig... Selv om det kanskje føles litt rart. Men etter hvert så "går det seg til"!!!! [8D]

Her er det som normalt [:)]
Har avtatt litt etter den 30-dagers`n vi hadde, men er meget godt fornøyd :D

Stakkars mannen tørr nok ikke prøve seg engang!
Jeg spyr jo bare jeg skal snu meg i sengen..
Såå, ja, det er nok lik null på dette tidspunktet!

Her er den som før[:)] Men jeg har begynnt å fått ufattelig vondt i begynnelsen da[&:] men går over litt etter litt liksom, skikkelig frustrerende, og blir til at jeg knytter hele kroppen i starten og det hjelper sikkert ikke på smertene det heller[8|] Nei trur jeg skal ta det opp med legen neste gang jeg skal dit, skal jo ikke være sånn..

Sexliv? Hva er det??
Svangerskapet mitt begynte jo med at vi ikke fikk lov å ha sex før i uke 8, pga blødninger. Og etter det har det ikke tatt seg opp noe særlig:P Jeg begynte jo å blø tidlig i svangerskapet etter sex, så vi begge er nok litt redde for at det skal skje igjen. Men det tar seg nok opp:)

nesten som vanlig. litt mindre innimellom, men bare fordi vi har veldig mye å gjøre og er kjempetrøtt om kvelden

Øhhhhh..... sexliv? Hva er d? [;)]

ORIGINAL: Emmerense

LABERT. Vi har ikke hatt sex siden unnfangelsen tipper jeg ;-) Håper det tar seg litt opp etterhvert

Ja - samme her gitt :/

Jeg har en forhøyet sexlyst jeg da...helt ekstrem!! Får jeg ikke daglig som et minimum blir jeg grinete...!!!
Det er faktisk så nødvendig at etter en dramatik båtulykke vi var i etter jeg ble svanger endte jeg med knekt bekken. 2 dager etter utskrivelse fra sykehuset og 4 dg etter ulykken hadde vi sex!! Jeg bare måtte ha. Han stakkar var jo livredd for å skade meg og ville i grunn ikke prøve, men jeg bare skulle ha!!! Så jeg er helt motsatt gett, det er slitsomt. Føler meg desperat vettu...uffamei!

jeg sover og kjæresten jobber med huset.. jammen ikke mye tid vi sees...så er vel mer eller mindre lik 0

men jeg håper trøttheten slipper taket etterhvert

Har lyst, men pga farget utflod og blødning etter sex så tør vi ikke på en stund... Frustrerende. Men man kan ha det gøy på andre måter heldigvis ;-)

ORIGINAL: Sprudlepop

Øhhhhh..... sexliv? Hva er d? [;)]

her er jeg så sliten og trøtt hele tiden at jeg makter ikke.. men håper det tar seg litt opp snart og at trøttheten forsvinner [:)]

her er jeg så sliten og trøtt hele tiden at jeg makter ikke.. men håper det tar seg litt opp snart og at trøttheten forsvinner [:)]

sexlyst= null...
han får seg då en gang i blandt..
men jeg har jo egentlig nesten aldri lyst på..
han har lært seg å seile på bølgen då...

men ser fram til HERLIG sex etter svangerskapet:D

Back
Topp