Hvordan er sexlivet nå etter at dere ble gravid, jenter?

*Mille*

Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberskattene 2015
Det lurer jeg på!

Vi har egentlig like mye sex som før, men merker at jeg rett og slett ikke klarer å nyte det 100% fordi jeg bekymrer meg for ditt og datt... Og etter hver "økt" er jeg alltid redd for å gå på do og finne blod på papiret. Utrolig trasig :-(

Klarer dere å slappe av?

Jeg klarer å slippe meg løs ja :) sex under graviditet er det beste jeg vet
Blir så enormt følsom vettu emoticon  phu... Hellige hormon <3

Det er fantastisk! :-D Blir enda bedre for hver graviditet..

Det er dessverre ikke altfor mye å skryte av. Jeg er så trøtt og sliten, så søvn blir dessverre alltid prioritert. Tar seg nok opp igjen etterhvert

Hæh? Sex?! Hva er det?? Hehe!! Fint lite av det her ja. Trøtt og kvalm og rett og slett ikke lysten....... emoticon   Til sambos store fortvilelse........ Men det tar seg forhåpentligvis opp igjen etterhvert da.

På starten var d ikke mye å skryte av. Han mente d var rart, siden det var noe der lissm :p Men nå går det egentlig ganske fint. Blir jo små bekymra selv, redd for at jeg plutselig blør etter sex. Men så langt er alt herligt :)

Er bare å prøve å slappe av og nyte det.. så går d nok fint vettu :)

Fullstendig avholdene de første 12 ukene jeg... Har blødd i over 3 uker så det er nok en del derfor jeg ikke vil. Ikke har jeg lyst heller så lite delikat jeg føler meg kvalm, trøtt og jævelig..

Har blitt alt alt for lite! Men har vært mye kvalm, og så mye trøtt. Så da har det begrenset seg selv. Har hendt nå som jeg er mindre kvalm at jeg tenker på dagen at "i kveld...", men når kvelden så kommer så er jeg stuptøtt :p Og om morgenene er jeg som regel kvalm og må få i meg mat stort sett med en gang! :(

2 ganger siden 10 juni da jeg oppdaget at jeg var gravid.... det sier vel sitt!! Er så trøtt å sliten at det ligger laaaaaaaaaangt nede på prioriteringslista.....! Håper det kommer seg etterhvert!! Var helt motsatt forrige svangerskap!

Jeg blir veldig kåt når jeg er gravid pga alle hormonene, så kvalmen og trøttheten er ikke noe hinder for meg ;) Nyter det veldig underveis, men er alltid litt redd for å finne blod i trusa etterpå ja...

Nå er det leeenge siden vi har kost oss siden jeg er på ferie i Trondheim og han er hjemme i Bodø, så går å gleder meg til mandagskveld :D

catspire skrev:
Hæh? Sex?! Hva er det?? Hehe!! Fint lite av det her ja. Trøtt og kvalm og rett og slett ikke lysten....... emoticon   Til sambos store fortvilelse........ Men det tar seg forhåpentligvis opp igjen etterhvert da.

Her og

Ha! Tvinger meg selv til sex en gang i uka, er ikke så sliten lenger å har ikke vært særlig kvalm, meen, etter jeg ble gravid har sexlysten til kællen vært uvanlig stor! Han maser konstant, men er jo ikke det at jeg ikke orker er bare at det finnes ikke lyst! Etter å ha lest hva dere syns er kanskje jeg unormal.? Haha! Nei, for øyeblikket er sex ufyselig;-p

Tror vi hadde sex ett par ganger etter at testen ble positiv. Men så ble vi begge i grunn veldig redd for å noe fordi vi visste ikke om det var trygt. Og når jeg leste at man kan få litt blod på papiret har jeg fått helt noia. Jeg er rett og slett redd for å ha sex i tilfelle... Men skal snakke med jordmora i morgen, første time.. Så da blir kanskje ting annerledes??
Jeg har ikke sett kjæresten min på snart 5 uker, så har heldigvis ikke vært nødt til å finne på unnskyldninger. Men herregud, man kan jo gjøre andre ting? :) :)

Det har ikke blitt så ofte på meg etter at jeg ble gravid.. ikke pga kvalme, trøtthet eller manglende lyst, men pga en kjæreste som har vært kjempesint på meg for at han ikke ville ha baby. ( vi bor ikke sammen ) Men omsider er alt bra igjen mellom oss, så JA til sex når man er gravid altså. Man blir jo så følsom.. :) 

Samme som før her, men han får ikke lov til å måken inn hardt da.. ;P

hoppedusa skrev:
Tror vi hadde sex ett par ganger etter at testen ble positiv. Men så ble vi begge i grunn veldig redd for å noe fordi vi visste ikke om det var trygt. Og når jeg leste at man kan få litt blod på papiret har jeg fått helt noia. Jeg er rett og slett redd for å ha sex i tilfelle... Men skal snakke med jordmora i morgen, første time.. Så da blir kanskje ting annerledes??
Jeg har ikke sett kjæresten min på snart 5 uker, så har heldigvis ikke vært nødt til å finne på unnskyldninger. Men herregud, man kan jo gjøre andre ting? :) :)

Det er IKKE farlig å ha sex under svangerskapet så du kan slappe helt av  Noen har veldig lyst, andre har ikke lyst i hele tatt.. det er jo opp til hver enkelt, men det er ihvertfall ikke skadelig uansett hva du velger  Lykke til hos JM! 

Sexlysten er på topp når jeg er gravid! Men han må bare nyte det, for etterpå kan det gå leeeeeeenge mellom hver gang!

tja det startet veldig bra.. hadde sex hver dag de første ukene av svangerskapet. Nå derimot så er ikke formen like bra lenger. Jeg er slapp, gidder lite, kvalm og uggen så nå blir det ikke så ofte lenger. Prøver for mannens skyld og ikke la det gå så alt for mange dager i mellom, han blir jo så frustrert stakkar Men når det er sagt så er det helt topp med sex nå når vi først setter i gang. Er ikke så redd noe skal skje, og slipper meg veldig løs i sengen for tiden Alt er jo mere følsomt og 10 ganger bedre enn før. Hadde bare formen vært bedre.....

Back
Topp