Hvordan er selvtilliten jenter?

Hahahahaha! Jeg døøør!! Jeg klarer ikke å slutte å le!! :D :D Utrolig teit autocorrect!

Har aldri skrevet verken servelat eller jervjakt før. Hvem i all verden trenger autocorrect til jervjakt?!?!? Hahahaha!! :D

Når vi først er inne på autocorrect, så her om dagen måtte jeg takke nei til et bakeoppdrag hvor jeg begrunnet med at jeg hadde lovet mannen min en kjærestekrangel, og selvfølgelig skulle det jo stå kjærestekveld :P
Kunden lo masse og ønsket oss lykke til :)

Hahahahaha! Jeg døøør!! Jeg klarer ikke å slutte å le!! :D :D Utrolig teit autocorrect!

Har aldri skrevet verken servelat eller jervjakt før. Hvem i all verden trenger autocorrect til jervjakt?!?!? Hahahaha!! :D
trodde bare du dreiv med ordspill først jeg :D

Kjennes hele tiden som jeg er på vei til å bli syk, og så blir jeg bedre, så blir jeg verre, så blir jeg bedre. Har funnet ut at det kanskje kan ha med graviditeten og at kroppen bare sier fortere at den er sliten. Føler meg fresh hvis jeg går inn for det, men er ikke den som liker å sminke og ordne meg til vanlig. Kun når jeg skal i et selskap, eller skal opptre en plass. Så merker ikke så stor forskjell enn til vanlig. Men er jo bare 5+2 idag. Så kan tidsnok hende at jeg føler meg som et takras, men så lenge mannen fortsetter med å si fine ting til meg, så merker jeg sikkert ikke så mye av det. ;)

Jeg føler mye på det! Kanskje mer nå enn under sist graviditet.. Jeg føler meg tjukk og siden jeg er så mye trøtt så føler jeg meg langt i fra fresh :(

Jeg vet at jeg kommer til å føle meg bedre når det blir synlig at jeg er gravid og ikke bare spist ekstra mye i det siste.

Dersom jeg går opp mye i vekt, uansett om jeg ser gravid ut, eller ei, så vet jeg hvor lei meg jeg kommer til å bli :( Har gått ned 45 kg ca siden jeg fikk sønnen min. Har holdt vekten i ca 2 år nå.. Jeg skal jobbe hardt for å gå så lite opp som mulig, men likevel er det vanskelig :(

Er 8 uker i dag og føler meg oppblåst og ikke så veldig attraktiv :p hehe.

Husker i fra forje svangerskap at jeg sleit sykt mye med selvtilliten fram til 5 mnde, pga jeg bare så lubben ut, men ikke gravid ut før i 5 mnd!

Merker jeg smått har kjent på den samme nå, uggen, trøtt og til tider kvalm og mye oppblåst, så jeg føler meg ikke tilpass med meg selv, men langt i fra så ille som sist!

Hvordan er det med dere da?

Tja, føler meg bare chubby oppblåst og mett! Men merker når jeg er på jobb hvor jeg er i aktivitet og en del ute så føler jeg meg mye bedre :)

Back
Topp