Hvordan er selvtilliten jenter?

JuniBaby2016

Betatt av forumet
Husker i fra forje svangerskap at jeg sleit sykt mye med selvtilliten fram til 5 mnde, pga jeg bare så lubben ut, men ikke gravid ut før i 5 mnd!

Merker jeg smått har kjent på den samme nå, uggen, trøtt og til tider kvalm og mye oppblåst, så jeg føler meg ikke tilpass med meg selv, men langt i fra så ille som sist!

Hvordan er det med dere da?

Sånn er det her også... føler ikke jeg får gjort noe av det jeg egentlig vil fordi kroppen ikke orker. Jeg blir oppblåst og føler meg egentlig litt som crap... Håper det bedrer seg snart. Sliten nok fra før om man ikke skal bruke masse energi på å føle seg litt dårlig

Er så lubben fra før, merker ikke noen forskjell :p

Jeg føler jeg ser ut som et takras. Tjukkere enn vanlig, mer brusete hår enn vanlig, utrolig mye kviser, fet hud og svære porer. Lite attraktivt! Så selvtilliten er ikke helt på topp nei :p

føler meg også som et takras! gler meg til overskudd til å prøve å gjøre noe med det!

Jeg føler jeg ser ut som et takras. Tjukkere enn vanlig, mer brusete hår enn vanlig, utrolig mye kviser, fet hud og svære porer. Lite attraktivt! Så selvtilliten er ikke helt på topp nei :p
Skriver under på den :p

Føler meg feit, er så oppblåst atte hjelp!! Passer godt å vise seg i svømmehallen hver dag denne uka...

Jeg går bare i joggebukser. Orker nesten ikke å gre meg. Så føler meg ikke kjempedeilig nei :p Men tenker ikke noe på det

Føler meg helt vanlig.
Men fortsatt bare 5 uker, så det kan fort snu..

Jeg servelat grusom ut. Hver dag når jeg kommer hjem fra jobb er sminken så og si visket bort og viser alle kvisene jervjakt fått i panna, jeg får fett hår hver dag og energien er på null. Men det betyr at jeg er gravid, så jeg er storfornøyd :D

Jeg har et par finbukser som jeg ikke har sjangs til å lukke nå som jeg er ekstra oppblåst (de var i trangeste laget fra før av, det skal jeg innrømme).

Ellers har jeg ikke merket så mye på utseendet, men føler jeg mister mer hår enn vanlig. Plukker løse hår overalt, genseren har nesten pels-effekt. Usikker på om det er årstiden eller om det er vanlig? :confused:

Jeg har et par finbukser som jeg ikke har sjangs til å lukke nå som jeg er ekstra oppblåst (de var i trangeste laget fra før av, det skal jeg innrømme).

Ellers har jeg ikke merket så mye på utseendet, men føler jeg mister mer hår enn vanlig. Plukker løse hår overalt, genseren har nesten pels-effekt. Usikker på om det er årstiden eller om det er vanlig? :confused:
Jeg mista ekstremt mye hår de første ukene. Fram til uke 5-6 feks. Nå har det normalisert seg.

Jeg servelat grusom ut. Hver dag når jeg kommer hjem fra jobb er sminken så og si visket bort og viser alle kvisene jervjakt fått i panna, jeg får fett hår hver dag og energien er på null. Men det betyr at jeg er gravid, så jeg er storfornøyd :D
Dette høres veldig kjent ut! Men ja, årsaken er god, og gjør det greit :)

Men haha! Må bare le av autocorrecten her! :D Servelat grusom ut og kviser jervjakt :D Helt herlig! En annen dag så jeg 'det blir brannårsak' istedenfor 'det blir bra når'. Hahaha :D Koser meg :D

Jeg ser ut som jeg er 5mnd gravid fordi jeg er så hinsides oppblåst!! Så føler meg ikke kjempe fresh..... Men men... :) samboer kommer hjem fra jobb etter 3 uker denne uka, tror han får sjokk. Haha.

Dette høres veldig kjent ut! Men ja, årsaken er god, og gjør det greit :)

Men haha! Må bare le av autocorrecten her! :D Servelat grusom ut og kviser jervjakt :D Helt herlig! En annen dag så jeg 'det blir brannårsak' istedenfor 'det blir bra når'. Hahaha :D Koser meg :D
Hahahahaha! Jeg døøør!! Jeg klarer ikke å slutte å le!! :D :D Utrolig teit autocorrect!

Har aldri skrevet verken servelat eller jervjakt før. Hvem i all verden trenger autocorrect til jervjakt?!?!? Hahahaha!! :D

Føler meg ikke så alt for bra om dagen. Trøtt og ekstremt oppblåst. Ser ut som om jeg skal føde om ett par mnd. Jaja... en får trøste seg meg at det mest sannsynlig avtar og blir bedre før det blir verre igjen :p

Back
Topp