Det kunne kanskje vært morsomt å sammenligne de vordende fedre/mødre? Tar de graviditeten med fatning eller er de av typen som trekker seg unna og helst ikke nevner det med et ord? Er de overbeskyttende eller nærmest likeglad ift hva man skal passe seg for osv.
Her i heimen var han litt tilbaketrukket i starten, så mer nysgjerrig, omsorgsfull og spent, mens nå har vi visst det i 2,5 mnd så nå er det nærmest en dagligdags ting. Er innom temaet daglig, men ting har "landet" veldig ift graviditeten
Her i heimen var han litt tilbaketrukket i starten, så mer nysgjerrig, omsorgsfull og spent, mens nå har vi visst det i 2,5 mnd så nå er det nærmest en dagligdags ting. Er innom temaet daglig, men ting har "landet" veldig ift graviditeten
han gleder seg veldig og tar godt vare på meg. Men han har slitt med at jeg er så vrang i matveien.. men tror han begynner å skjønne alvoret nå, at jeg kødder faktisk ikke og at matlysta er faktisk helt borte. Det tror jeg gikk opp for han når han laga taco, som er det beste jeg vet ellers, tok ett par tygger å begynte å brekke meg

har bestandig vært flink å ta husarbeid og sånt. Men han gleder seg og spør om ukentlig oppdatering fra gravid appen