Hvordan er søvnen for dere?

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Tror jeg til sammen har sovet rundt 6 timer de siste 3 døgnene.. er helt utav laget:anyone
Kjenner er kjempesliten og jeg har så utrolig vondt i hodet, men trett er jeg ikke og ikke får jeg sove. Ligger bare i senga og ser på det fine været... Kjedelig.. får dette med jevne mellomrom. Er akkurat som om kroppen er i streik å nekter å sove!!:eek:

Hva skjer me dette liksom o_O trodde 2 trimester skulle begynne å stabilisere den galne gravide kvinnen jeg er :p

Jeg føler ikke at jeg har gjort annet enn å sove jeg :P

Jeg har det motsatt! Jeg bruker normalt sett å sove lite, men nå kan jeg sove 12 timer hver natt! Er oppe et par ganger på do, men sovner med en gang jeg legger meg igjen!

Jeg sover.. MYE!

Skulle gitt hva som helst for å få en god natt med søvn nå! Uendelig sliten og masse ekstra spising siden kroppen trenger mer energi og aldri går i dvale hehe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har lyst å legge meg klokken 19, men sovner som regel rundt 21 :P Står opp igjen 06.00-06.30 for å gå på jobb.

Her kan jeg legge meg når ungene er i seng og fortsatt være utslått utslått når de våkner kl 7 :P Men heller det enn å ikke få sove, slet med det på slutten sist gang og det var ikke gøy.

Jeg sover mye.. Eller ca 8timer om natten, da keg aldri klarer å legge meg tidlig.. Men sover somregel minst 4 timer tilsammen på dagtid og ettermiddagen også.. Så blir ganske mye, iforhold til de 6-7 timene jeg pleier å sove i døgnet :p..
Er veldig mye trøtt, og sovner like fort som jeg pleier, men våkner mange ganger iløpet av natten :/...

Sover MYE! I sengs kl 20 senest hver kveld og opp 630. Veldig trøtt etter lunsj tider og frem til min nye leggetid ;)

sover dårlig.. plaget med mareritt i natt,dogåing og ubehagelig vondter.. Sovnet før 21 i går, men kom meg ikke på jobb før i ti tida i dag.. kom hjem igjen kjempesliten før arb.dagens slutt og orker nok ikke gjøre noe mer før jeg skal legge meg.. mye dårlig søvn her..

TAKK gud for at jeg da hvertall ikke er alene når jeg nå går inn i mitt 4 døgn nesten søvnløs! Ligger med kald klut i panna og med en indianerstamme uten sidestykke i hodet... Hver gang jeg er på nippet til å sovne blir kroppen suuuuperstresset, skyter opp pulsen og så er jeg lys våken og kan bare drite i å sovne igjen hehe... klarer ikke mer.. vet ikke om jeg skal le eller gråte. vurderer å ringe legevakten.

Omvendt problem! Legge meg rundt 11, 12 tio på kvelden, og sover til mellom 13, 14 på dagen! :confused: Kunne lagt meg tidligare, men har ikkje nåke å sei, då e eg super trøtt heile dagen ette å ha sove for masse :p
Visst eg står opp tidligare er eg heilt ør og små dårlig til kvelden.. Men misunner virkelig ikkje dåke som ikkje får sova. Håper da blir bedre etter kvert no :)

Jeg er konstant sliten og trett, men sliter med å få sammenhengende søvn. Sovner greit på kvelden, men våkner av at jeg må på do, eller av lyder fra ungene og da sliter jeg med å sovne igjen. Har også mye mareritt når jeg endelig sovner igjen, og blir helt utslitt av det. Kjenner det begynner å bli slitsomt, og etter en lang arbeidsdag teller jeg nesten timer til ungene er i seng.

Sto opp kl 9 i dag, det var grusomt! Sovnet ikke før 03.30 natt til i dag. Konstant trøtt og sliten, og merker at det er ingen kvalitetsøvn nei!

Sover mye, men det er så oppdelt! Våkner fordi jeg er kvalm, må bytte stilling, må på do x antall ganger, snorkende samboer... Sovner ikke skikkelig før sambo. står opp og jeg får sengen for meg selv:P Trenger garantert mye mer søvn enn før...

Har det på samme måte som deg! Men jeg er veldig trøtt, nesten hele tiden, men om natten så liter jeg med å sovne inn, og når jeg først gjør det, så må jeg tisse. Tisser ca 4-5 ganger i løpet av natten, og lillemor kommer inn 1-2 ganger, så da blir det ikke mye dypsøvn. Sitter på jobb og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, for jeg er så trøtt!!!

Håper det blir bedre snart, jeg var ikke sånn som dette før i 3. trimester sist!

Back
Topp